وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار یادداشت پرویز پرستویی در مورد وضعیت فرامرز صدیقی، بازیگر پیشکسوت دستور رسیدگی و پیگیری این موضوع را صادر کرد.

وزیر ارشاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی، در استوری اینستاگرامش، ضمن تشکر از پرستویی نوشت: «به رییس سازمان سینمایی و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر دستور رسیدگی داده شد. انشاالله در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.»

پرویز پرستویی در یادداشتی با انتشار تصویری از فرامرز صدیقی نوشته بود: 

«عزیزان هنرمند، خانواده محترم سینما، مردم سینمادوست
این عکس کیست؟ شک ندارم خیلی‌های‌تان اورا نمی شناسید! این عزیز هنرمند، یکی از فارغ‌التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است! یکی از بازیگران خوب تئاتر است! یکی از بازیگران خوب تلویزیون است! یکی از بازیگران خوب سینماست!...»

او در بخش دیگری از این یادداشت به سابقه همکاری فرامرز صدیقی در همکاری با کارگردانانی چون علی حاتمی و مسعود کیمیایی در فیلم‌هایی چون «دلشدگان» و «دندان مار» اشاره کرده بود.

فرامرز صدیقی (زاده ۱۳۲۸، سقز) بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری را سال ۱۳۴۷ با بازی در تئاتر «رستم و سهراب» آغاز کرد.

واکنش وزیر ارشاد به عکس منتشرشده از فرامرز صدیقی

کد خبر 640282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    1 0
    حالا عکس این عزیز را پرویز پرستویی گذاشت و وزیر محترم منقلب شد و دستور رسیدگی داد . بماند که نتیجه رسیدگی چه خواهد شد اما هزاران هزار امثال این عزیز و در شرایط بدتر زندگی که چه عرض کنم ؛ روز گار می گذرانند ؛ کاش دوربین بزرگتری بود و عکس همه مردم را می گرفت و صدالبت اسم پرستویی در کنار عکس تا شاید وزرایی منقلب شوند و ...
  • هموطن IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    باتشکر ازوزیرحترم ارشاد درباره این هنرمندعزیز . ودیگر هنرمندان عزیز وباآبروی مملکتتمان ......................