مهاجم تیم ناپولی عنوان کرد این تیم به خاطر مارادونا می خواست برنده دیدار با لاتزیو شود.

ناپولی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های ناپولی و لاتزیو در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه دیگو مارادونا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید.

لورنزو اینسینیه بعد از این دیدار و تقابل با مائوریتسیو ساری گفت: من واقعاً از خودم لذت بردم و خوشحالم که تواسنتیم ۳ امتیاز ارزشمند دیگر به دست بیاوریم. ما دوران بسیار خوبی با ساری داشتیم، حتی اگر نمی‌توانستیم برنده شویم. لوچیانو اسپالتی دوران جدیدی را آغاز کرده است و ما در حال کم کردن فاصله با بقیه تیم‌ها هستیم. قبل از بازی از تندیس مارادونا رونمایی شد و این خیلی برای همه هواداران لحظه ویژه‌ای بود و به همین خاطر می‌خواستیم برنده شویم.

او در ادامه گفت:‌ ما اشتباهات زیادی مقابل اینتر مرتکب شدیم و با این حال می‌توانستیم به تساوی دست پیدا کنیم، بنابراین در بازی با لاتزیو با اطمینان به توانایی‌های خود به اینجا آمدیم.

ویکتور اوسیمن به دلیل شکستگی‌های متعدد صورت به مدت سه ماه از میادین دور است که باعث شد برخی تصور کنند که این امر به ناپولی ضربه می‌زند ولی این طور نبود و تیم صدرنشین ایتالیا توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد.

ناپولی در حالی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد که میلان رده ردومی در دیدار برابر ساسولو شکست خورد و این بهترین فرصت برای این تیم بود تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول افزایش دهد. 

کد خبر 640084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha