کیهان مدعی شد طراحی اغتشاش، برای اثبات این دیکته غرب است که «ناچارید برای همه مشکلات ریز و درشت، مذاکره کنید و امتیاز بدهید».

روزنامه کیهان

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: اگر دست غرب با وجود بدعهدی در برجام خالی است، و ایران با وجود خیانت طرف توافق، در جایگاه اقتدار منطقه‌ای ایستاده، بنابراین اهرمی ‌برای غرب نمی‌ماند، مگر امید بستن به ایجاد ناآرامی‌ در ایران.

طراحی اغتشاش، برای اثبات این دیکته غرب است که «ناچارید برای همه مشکلات ریز و درشت، مذاکره کنید و امتیاز بدهید».

اما تناقضی لاینحل در این گزاره وجود دارد: اینکه مذاکره و حتی توافق انجام شد، ولی برای طرف مقابل، هیچ حرمت و اعتباری نداشت. در واقع این ادعا که «مذاکره، کلید توقف دشمنی آمریکا و حل مشکلات است»، نسخه‌ای تاریخ مصرف گذشته است، ضمن اینکه بسیاری از مشکلات، حاصل بی‌کفایتی مدیریت غربگراست. هرچه امثال شهیدان سلیمانی، فخری‌زاده و شهریاری، بن‌بست‌گشا بودند، نتیجه رویکرد عناصر غربگرا، افزایش چالش‌ها و محدودیت‌ها بوده است.

کد خبر 640044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 6
    دقیقااااا. این اعتراضات همه سازماندهی شدست و علاوه بر محرکان خارجی، عناصر گرگ در لباس میش داخلی هم مقصرند. الان تیم مذاکره کننده در وین است و این خوش خیالها فکر کردند که دولت رئیسی مثل دولت روحانی پاش میلرزه و باج میده. مذاکره انجام بشه یا نشه، مهم نیست . چون این دولت همه ی مشکلات رو به برجام گره نزده.
    • حسن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      5 0
      میشه ازتون سوال کنم پس چرا تواین صد روز افزایش قیمت‌های شدید داشتیم پس چرا دولت نتوانست ترمز گرانی کمر شکن رو بگیره چرا خودرو هرروز گرانتر میشه