سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

شرکت Business Object SA قصد دارد تا یافتن و مشاهده اطلاعات اداری ذخیره شده در سیستم‌های امنیتی و اطلاعات کاری را برای کاربران تجهیزات جستجوگری گوگل و نرم افزار دسکتاپ آسان کند.

شرکت Business Object SA قصد دارد تا یافتن و مشاهده اطلاعات اداری ذخیره شده در سیستم های امنیتی و اطلاعات کاری را برای کاربران تجهیزات جستجوگری گوگل و نرم افزار دسکتاپ آسان کند.

وقتی گوگل ویژگی جدیدی به نام One Box for Enterprise را به خود اضافه کرد، برای سایر شرکت ها نیز گشایشی حاصل شد تا انواع ماجول نرم افزاری را بسازند که تجهیزات مورد نظر را قادر به استخراج و تفسیر اطلاعات به دست آمده از برنامه های مختلف تجاری پشتیبانی کند.

چون اطلاعات اداری اغلب در میان انواع مختلف برنامه ها پراکنده هستند، مثل انواع تقویم، Spreadsheet یا ایمیل یا انواع دیتابیس و سیستم های دیگر پشتیبان، یک اینترفیس جستجوی تنها که بتوانند تمامی منابع اطلاعاتی را ارزیابی کند قادر به تسهیل کار کاربران خواهد بود.

Google OneBox نتایج جستجو را به اشکال مختلف ارائه می دهد، بسته به ماهیت منبع در دست، پس چه گزارشات ، پیام های ایمیل یا تقاضاهای خرید همگی به صورت مجزا نمایش داده می شوند.

شرکت های سیسکو سیستمز، گوگل و اوراکل انواع ماجول ها را برای جستجوی اطلاعات در برنامه های خود ارائه داده اند، در حالی که شرکت هایی نظیر LTech و Sada ماجول هایی را برای جستجوی ایمیل و اطلاعات ذخیره شده در تقویم موجود در نرم افزار Exchange Collaboration مایکروسافت عرضه نموده اند.

اکنون، Business Objects قصد دارد ماجولی را برای جستجوی اطلاعات ذخیره شده در سیستم های اطلاعات امنیتی شرکت خود عرضه کند که شامل Crystal Reports و اسناد Web intelligence هستند.

این ماجول به علاوه از عملکرد جستجوی مشابه در نسخه تجار گوگل دستکاپ نیز پشتیبانی می کند که یک نسخه از برنامه گوگل برای ایندکس سازی و جستجوی اسناد در یک کامپیوتر تنهاست.

نسخه اداری مذکور به مجریان امکان می دهد تا انواع جستجو را که قابل اجرا هستند را محدود کنند یا اسنادی را که قابل ایندکس شدن هستند را محدود کند تا اطلاعات اداری را حفظ کنند.

کد خبر 64

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز