مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
۱ نفر

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی در زندگی انسانها بسیار تاثیر گذار بوده است به طوریکه این پیشرفت تغییرات قابل توجهی را در نوع زندگی ها اعمال نموده است و بشر امروزی را در بسیاری از موارد به سمت و سوی زیبایی و متفاوت بودن سوق داده است که یکی از آنها تنوع، خلاقیت، ایده پردازی و زیبایی در صنعت تابلو سازی است.

بهترین مدل های تابلو تبلیغاتی.jpg

تابلو سازی و انواع تابلو های تبلیغاتی

همانطور که گفتیم امروزه پیشرفت تکنولوژی در زندگی افراد تاثیرات قابل توجهی داشته داشته است به طوریکه می توان این تاثیرات را با کمی تامل و دقت در سطح جامعه مشاهده نمود؛ به عنوان مثال می توان با توجه و دقت به انواع تابلو های تبلیغاتی نصب شده در اماکن تجاری به این موضوع پی برد که تابلو ها انواع مختلفی دارند و در ده ها نوع قابل ساخت هستند.
افرادی که مراحل ساخت یک تابلو را از طراحی تا اجرا پیاده سازی می کنند افراد متخصصی هستند که در حرفه و شغلی به نام تابلو سازی مشغول به فعالیت هستند که البته فعالیت آنها با استفاده از ابزار ها و دستگاه های مربوط به تابلو سازی انجام می گیرد.
وجود دستگاه های مدرن و روز در حرفه تابلو سازی باعث شده تا مجموعه های تابلو سازی با ایده پردازی و خلاقیت اقدام به تولید و ساخت تابلو های مدرن و زیبا در تابلو سازی نمایند که در ادامه مطلب قصد داریم به سه مدل از آنها که خود در بر گیرنده چندین مدل متفاوت هستند بپردازیم؛ البته در صورت کسب اطلاعات جامع تر می توانیم به آدرس اینترنتی https://novinlight.com رجوع نماییم.

حروف های برجسته

بهترین مدل های تابلو تبلیغاتی


یکی از بهترین تابلو های تبلیغاتی در تابلو سازی را به قطع و یقین می توان حروف برجسته عنوان کرد که البته انواع مختلفی دارد و یکی از پر تنوع ترین محصولات در تابلو سازی است که در صدها مدل قابل ساخت و تولید می باشند. لذا در ادامه به دو نوع پر فروش و پر تنوع آن خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم

کمتر کسی است که حرفه تابلو سازی را بشناسد و با تابلو چلنیوم آشنا نباشد. به طور کلی در رابطه با اینکه تابلو چلنیوم چیست باید گفت که تابلو چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته است که با استفاده دو متریال اصلی به نام چنلیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود و ساخت آن به این شکل است که در ابتدا حروف مورد نظر روی ورق های پلکسی گلاس برش داده می شود و بعد از آن اقدام به قرار دادن رول چنلیوم دور تا دور حروف می شود.
نکته مهمی که باید در رابطه با تابلو چلنیوم عنوان کرد این است که حروف برجسته چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که این مورد از مزیت های بارز این تابلو تبلیغاتی پر طرفدار بشمار می رود.

تابلو لاسوگاسی

از انواع دیگر حروف برجسته که خود در انواع مختلفی تولید می شود می توان به حروف لاسوگاسی که با نام تابلو لاسوگاسی نیز شناخته می شود اشاره داشت؛ تابلو لاسوگاسی شکلی از تابلو تبلیغاتی است که در دسته حروف های برجسته قرار می گیرد و شکل ظاهری آن به این صورت است که روی حروف برجسته، لامپ های گرد رنگی، لامپ فلامنتی و دیگر موارد مشابه نصب می شود.
تابلو لاسوگاسی به دلیل ظاهری نوستالژی شکل می تواند در جذب مشتری به کسب و کارها از بهترین مدل های تابلو تبلیغاتی باشد و از عمده کاربرد آن می توان به مواردی مانند تابلو تبلیغاتی پاساژها، تابلو اماکن تفریحی، تابلو مغازه و ... اشاره نمود.


تابلو لایت باکس

بهترین مدل های تابلو تبلیغاتی


در تعریف تابلو لایت باکس می توان گفت که لایت باکس ها به تابلو هایی گفته می شود که به صورت یک جعبه ساخته می شود و بعد از ساخته شدن، از داخل با استفاده از لامپ های اس ام دی نور پردازی می شوند؛ تابلو های لایت باکس در انواع مختلفی تولید می شوند که در ادامه به دو نوع پر کاربرد آن خواهیم پرداخت.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس بدون قاب که فریم لس نیز نامیده می شود یکی از جدیدترین انواع لایت باکس است که دارای ضخامتی در حدود ۲.۵ سانت می باشد و در دسته لایت باکس های ظریف قرار داده می شود. چاپ این لایت باکس از نوع پارچه است که از مدرن ترین متریال های چاپی در تابلو لایت باکس بشمار می رود.

لایت باکس مگنتی

یکی از انواع تابلو لایت باکس مدرن که امروزه توسط تابلو سازی ها ساخته می شود تابلو لایت باکس مگنتی است که دارای ضخامتی در حدود ۲ سانتیمتر است؛ دلیل اینکه این نوع از لایت باکس را مگنتی می نامند این است که دور تا دور آن نواری مگنتی از جنس آهن ربا کار شده است که این عمل باعث می شود تا به راحتی و در مدت زمانی کوتاه اقدام به تعویض چاپ لایت باکس نمود.

تابلو ال ای دی

ال ای دی ها از المان های نوری هستند که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که صنعت تابلو سازی هم یکی از آنها می باشد؛ در ادامه با دو نوع تابلو تبلیغاتی که کاربرد ال ای دی در آنها نقش مهمی دارند آشنا خواهیم شد.

تابلو روان

تابلو روان یک نوع تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از ماژول های ال ای دی ساخته می شود. این نوع از تابلو تبلیغاتی قابلیت پخش متن های متحرک، عکس و فیلم را دارد و در انواع مختلفی به صورت تک رنگ و تمام رنگ ساخته می شود و از کاربرد های آن می توان به مواردی مانند تلویزیون های شهری، تبلیغات ارگان ها، تبلیغات شرکت و تابلو مغازه ها اشاره نمود.

تابلو ال ای دی ثابت

نوع دیگری از تابلو ال ای دی که در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد تابلو ال ای دی ثابت است. تابلو ال ای دی ثابت با استفاده از ال ای دی هایی که دیود های نوری نامیده می شود ساخته می شوند، به این صورت که اقدام به جای گذاری آنها روی متریال هایی مانند فیبر، پلکسی و ... می شود و در نهایت اقدام به سیم کشی و مونتاژ آنها می گردد.
در مورد روشنایی تابلو ال ای دی ثابت باید گفت که بهتر است این نوع از تابلو طوری مونتاژ شود تا با استفاده از منبع تغذیه ۱۲ ولت روشن شود.

کد خبر 639905

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha