رئال امشب باید با مربی سابقش روبه‌رو شود.

رئال و سویا

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک بازی زیبای دیگر هم امشب داریم؛ رئال‌مادرید در برنابئو و در ادامه بازی‌های زیبایی که در چند هفته اخیر ارائه داده، باید از حریف سختی پذیرایی کند. سویا تیمی است که لوپتگی را دارد، همان سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا که به‌دلیل توافق با رئال در آستانه جام جهانی۲۰۱۸اخراج شد و در میانه فصل هم از مدیران رئال حکم اخراج گرفت. سویا با لوپتگی و بدون او همواره جزو مدعیان بوده، اما با این مربی خطرناک‌تر شده است. آنها البته در چند سال اخیر مقابل رئال نتایج خوبی نگرفته‌اند؛ به‌ویژه در زمین رئال. سویا از سال ۲۰۰۸ تاکنون در برنابئو پیروز نشده؛ ۱۳شکست و تنها یک‌تساوی که فصل قبل به‌دست آمد.

۱۲/۸

رئالی‌ها بعد از من‌سیتی و بایرن با میانگین ۱۲/۸پاس خطرناک در داخل محوطه جریمه حریفان بهترین آمار را در این زمینه بین همه تیم‌های ۵لیگ بزرگ اروپایی دارند؛ بالاتر از ناپولی و رن فرانسه. رئال مادرید در ۱۸‌بازی این فصل ۴۴‌گل به ثمر رسانده که میانگین ۲/۴۴گل در هر بازی را نشان می‌دهد.

۱۴۸

تیبو کورتوا که در بازی با شریف پانصدمین بازی دوران حرفه‌ای‌اش را انجام داد، در این بازی برای یکصدوچهل‌وهشتمین بار پیراهن رئال را می‌پوشد؛ ۵۰۰بازی در کل عمر فوتبال و ۲۰۶‌کلین شیت، ۱۴۷‌بازی در رئال و ۵۸کلین شیت.

۱۰

آلابا که در بازی با شریف از روی ضربه آزاد گل زد، مصدوم است. این یازدهمین گل آلابا از روی ضربات کاشته بود؛ درحالی‌که در این مدت بازیکنان رئال همگی روی‌هم ۱۰‌بار با این ضربات به گل رسیده‌اند.

۲۹۴

کریم مقابل سویا برای بار پانصدوهفتادوهفتم با پیراهن رئال به میدان می‌رود تا به هشتمین بازیکن باسابقه کهکشانی‌ها در تاریخ این باشگاه تبدیل شود؛ مشترک با کاماچو. او در زمینه گلزنی هم با ردشدن از سانتانا به چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شده و هم‌اکنون با ۲۹۴گل تنها ۱۴گل با دی‌استفانوی افسانه‌ای فاصله دارد. کریم در لالیگا ۲۰۲بار به گل رسیده که از این لحاظ هم ۱۴‌گل با دی‌استفانو فاصله دارد، ۲۶گل با رائول و ۱۱۰گل با کریستیانو رونالدو.

کد خبر 639853
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha