جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه دیگر از شهر قرمز کرونا در کشور خبری نیست و فقط ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها توضیح داد.

محدودیت تردد ـ پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها گفت: با توجه به اینکه برابر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی دارای محدودیت است با توجه به اینکه دیگر از شهر قرمز خبری نیست و فقط ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند سفر فقط به این دسته از شهرهای نارنجی با محدودیت همراه است و سفر به بقیه شهرها آزاد است.

او افزود: بر این اساس خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهرهای نارنجی و ورود خودرو با پلاک غیربومی به این ۲۲ شهر ممنوع بوده و متخلفان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

سردار حسینی اعلام کرد: ورود و خروج با پلاک‌های شهرهای آبی و زرد به شهرهایی با وضعیت آبی و زرد محدودیتی ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: فقط خروج خودروهای پلاک بومی از شهرهای نارنجی و ورود خودرو با پلاک شهرهای زرد و آبی به ۲۲ شهر نارنجی دارای محدودیت بوده و باید برای تردد مجوز فرمانداری اخذ کنند در غیر این صورت جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برایشان ثبت می‌شود.

او گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح لغو شده و دیگر هیچ ممنوعیت تردد شبانه‌ای در هیچ کجای کشور لحاظ نمی‌شود.

کد خبر 639732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha