فورد F-150 برای چندین دهه است که فروش بسیار بالایی در ایالات متحده داشته است و هیچ نشانه‌ای هم از کاهش سرعت آن وجود ندارد. این شرکت اکنون یک رنجر کاملاً جدید برای بازارهای جهانی دارد و احتمالا به برتری وانت‌های این شرکت می‌افزاید، اما دست‌کم یک کشور وجود دارد که فورد در آن سلطان فروش وانت نیست و آن کشور چین است.

گلوله سیاه

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور1، سال گذشته، حدود 452 هزار وانت در چین فروخته شده و تولید کننده پیشرو در این کشور، شرکت «گریت وال» بوده است. غول خودروسازی محلی مجموعه‌ای موفق از پیکاپ‌ها دارد و کل مجموعه در طول نمایشگاه خودروی گوانگژو به نمایش گذاشته شد.

پاسخ چینی‌ها به فورد F-150 با گلوله سیاه گریت‌وال

«گلوله سیاه» یک کانسپت بر اساس نسخه تولیدی وانت پوئر است. این طرح مفهومی با همکاری یک شرکت چینی آفرود ایجاد شده و به نظر می‌رسد که فورد کار بسیار سختی در چین و برخی کشورهای دیگر برای رقابت با این خودرو خواهد داشت.

پاسخ چینی‌ها به فورد F-150 با گلوله سیاه گریت‌وال

شرکت «گریت‌وال» دقیقاً آنچه را که در زیر کاپوت «گلوله سیاه» وجود دارد تأیید نکرده، اگرچه شک داریم که خیلی از سری P فاصله داشته باشد. این بدان معناست که یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت شده و 197 اسب‌بخار  قدرت تولید می‌کند. تولید آن نیز هنوز یک راز است.

بیشتر بخوانید:

واقعا مشخص نیست که آیا شرکت گریت‌وال قصد دارد چه زمانی این خودرو را بر روی خط تولید بیاورد؛ یا حتی اینکه اصلا «گلوله سیاه» در نهایت تولید خواهد شد یا در حد همان خودروی مفهومی باقی خواهد ماند.

کد خبر 639721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 0
    عجب خودرو زشت و مسخره ای هست فورد به خودش امیدوار شد