سیاست فشار حداکثری در رابطه با تهران و ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران، دلیل اول خودداری از اجرای پروتکل الحاقی عنوان می‌شود.

فخری زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که کشورش انتظار دارد که ایران اجرای پروتکل الحاقی توافق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را ازسربگیرد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که کشورش انتظار دارد که ایران اجرای پروتکل الحاقی توافق با آژانس بین المللی انرژی اتمی را ازسربگیرد.

وی افزود: موضوع اجرای پروتکل الحاقی موافقت‌نامه با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید در مذاکرات وین بررسی شود.

این مقام روس ادامه داد: «همکاران در شورای حکام، ایران را به ازسرگیری اجرای مفاد پروتکل الحاقی وابسته به توافق با آژانس فرا می‌خوانند. سیاست فشار حداکثری در رابطه با تهران و ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران، دلیل اول خودداری از اجرای پروتکل الحاقی که شامل گسترش بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران بود، عنوان می‌شود».

اولیانوف افزود : به طور کلی نباید این موضوع فراموش شود که موضوع پروتکل الحاقی باید طی مذاکرات وین در باره برجام، بررسی شود که مؤثرتر و سازنده‌تر خواهد بود.

کد خبر 639654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    21 7
    چرا این نسناس های پلشت و گنده گو کاری به فعالیت های غیر قانونی و خطرناک و تهدید کننده صلح و امنیت جهانی رژیم تروریست و کودک کش اسقاطیل که بیش از دویست کلاهک اتمی را انبار و همه دنیا را تهدید می‌کند ندارند.
  • دادا IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    17 9
    اقای میخاییل کشور ایران درطول تاریخ تمامی قوانین بین المللی را رعایت وبه حقوق کشور ها احترام گذاشته اما متاسفانه همیشه میدان تاخت وتاز وهمیشه با اتهام های واهی مورد محکومیت یکطرفه قرار گرفته متاسفانه سازمانهای بین المللی عادل ومنصف نیستند وفقط منافع خود وابرقدرتها را درنظر میگیرند واز ان بعنوان سلاحی دربرابر حفاظت منافع خود استفاده می کنند تاسف تاسف وتاسف
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    19 7
    لعنت بر صهیون واون ایرانیان منافقی که مزدور اسراییل شدند وایشان را شهید کردند
  • جان به لب IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    17 2
    دنیا دنیای ظلم و قدرت و زورگوییست،ما باید با تدبیر و قدرت مشکلات را حل کنیم.مردم کشور در اولویت هستند ،وقتی ما فقر و فلاکت در کشور موج میزنه چرا به فکر رفع این مشکلات نیستیم.
  • حبیب IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    14 1
    لعنت بر تفکرات مافیایی غرب علیه ایران
    • احمدی AE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      9 0
      لعنت بر رانتخوران که با دشمن همکاری کردند
  • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    14 3
    مطعمن باشید ایران زیر بار زور نخواهد رفت اجازه نمیدیم هر غلطی دلتان بخواهد بکنید نه امریکا نه رژیم صهیونیستی و نه سایر کشورها
  • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 0
    روسیه ازتحریم بودن ایران حداکثراستفاده رامیبرد،این حرفهابرای ردگم کنی وعوامل فریبی زده میشود
  • لعنت برظلم IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 1
    نفاق ازکفربدترست.کفرعیان وواضحست ونفاق ذبح کننده حق ودین وصداقت و....نفاق قتلگاه کلمات کامل حق بوده و هست تا ....یاصاحب زمان مدد