رئیس پلیس تهران گفت: به تازگی ۱۰ تا ۱۵ درصد ترافیک عصرگاهی و کمتر از ۱۰ درصد ترافیک صبحگاهی کاهش پیدا کرده است.

ترافیک ـ طرح ترافیک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: با حضور در مرکز همگانی بازرسی کل ناجا شخصا به مشکلات ۳۰ نفر از شهروندان به صورت حضوری و ۶۵ تماس تلفنی رسیدگی کرده و در کنار این اقدام نیز روسای تخصصی یگان‌های انتظامی تهران بزرگ نیز به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

وی افزود: در ۸ ماه امسال ۷ درصد تقدیر و ۸۰ درصد کاهش شکایات از پلیس داشتیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: بیشترین فراوانی درخواست مردم موضوعات ترافیک و حوزه راهنمایی و رانندگی است و بعد از آن بحث حضور معتادان متجاهر در سطح شهر، مزاحمان نوامیس و خیابانی و همچنین درخواست افزایش پیدا کردن گشت کلانتری‌ها است.

وی افزود: در طرحی که جمعه هفته گذشته به تصویب رسید، ۴۰۰ نفر به همکاران ما در حوزه راهور اضافه شدند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: در پی اجرای طرح ویژه برای کمک به روان‌سازی حجم ترافیک، ۱۰ تا ۱۵ درصد ترافیک عصر گاهی و کمتر از ۱۰ درصد ترافیک صبحگاهی کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: حل ترافیک وظیفه نیروی انتظامی نیست، لذا باید به ترک فعل‌های دستگاه‌های دیگر در این بحث رسیدگی شود، تمام تلاش ما این است تا گامی در روان‌سازی ترافیک تهران انجام شود.

سردار رحیمی گفت: در پایتخت ۷ تا ۱۰ هزار معتاد متجاهر داریم، باید ظرفیت نگهداری این افراد افزایش یابد.

وی افزود: ۱۱ سال است که قرار شده تا کلانتری‌های تهران افزایش پیدا شود، اما تا الان اقدامی برای مردم در این زمینه انجام نشده و فعلا ۴۰ کلانتری احداث شده است.

رئیس پلیس پایتخت خطاب به استانداری، شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی گفت: باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا تعداد کلانتری‌های شهر برای برقراری بیشتر امنیت افزایش پیدا کند.

وی افزود: دو موضوع ترافیک و مبارزه با سرقت در صدر اولویت‌های پلیس تهران قرار دارد. بیش از دو هفته است که طرح‌های ویژه‌ای برای مبارزه با سرقت به خصوص سرقت منازل در تهران شروع شده است.

به گفته سردار رحیمی، ۱۴۰ اکیپ ویژه توسط پلیس پیشگیری برای مبارزه با سرقت تشکیل شده است که پس از اجرای این طرح ویژه در هفته گذشته ۳۳ درصد در بحث سرقت منزل کاهش وقوع داشتیم.

کد خبر 639185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha