سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری کارگروه مشترکی برای ارائه ایده‌های نوآورانه در حوزه پسماند تشکیل می‌دهند.

تفکیک زباله - پسماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، امیرحسن جعفری ورامینی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند با اشاره به نشستی که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد، گفت: این جلسه پیرو تفاهمنامه میان شهردار تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار و مقرر شد برای  ورود شرکت‌های دانش بنیان و به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: در راستای تاکید شهردار تهران بر این موضوع و هدف‌گذاری حرکت در مسیر شهر هوشمند و  فناور، ما هم در سازمان مدیریت پسماند از ایده‌های جدید برای اینکه چالش‌های پیش رو را در سازمان مدیریت پسماند شهردازی تهران به حداقل برسانیم استقبال می‌کنیم.  

جعفری ادامه داد: پس از این نشست مقرر شد با تشکیل کارگروهی مشترک نیازهای مدیریت پسماند را مشخص و ارائه کنیم و معاونت علمی و فناوری هم متناسب با نیازهای ما ایده‌ها را شناسایی و با حمایت مالی و فنی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماند، این فرآیند همکاری و هوشمندسازی را تسهیل کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند افزود: ما هم اگر طرحی قابلیت اجرا داشته باشد تضمین خواهیم کرد که از تولیدات و تکنولوژی و خدمات آن‌ها بهره گرفته و از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: این ایده‌ها از تولید و جمع‌آوری در مبدا تا مرحله پایانی یعنی دفع و دفن خواهد بود و ما از ایده‌های فناورانه در همه این حوزه‌ها بهره خواهیم برد.

کد خبر 639156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha