ستاره تیم ملی سوئد به خطای غیرورزشی خود روی سزار آسپیلیکوئتا واکنش عجیبی نشان داد.

زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، دو تیم سوئد و اسپانیا در دیداری حساس در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان لوییز انریکه بودند که در این بازی به پیروزی رسیدند.

حالا زلاتان ابراهیموویچ مدعی شده که آسپیلیکوئتا صحبت‌هایی را خطاب به یکی از هم تیمی‌های او به زبان آورده که از نگاه این بازیکن به نوعی شایسته تنبیه فیزیکی بوده است. پس از خطایی که زلاتان روی این بازیکن انجام داد، او علیرغم دردی که داشت توانست در زمین بماند و به مصدومیت جدی دچار نشد اما ابراهیموویچ بازی تیمش در مرحله پلی آف را از دست داد.

این ستاره میلان در گفتگو با گاردین با تایید اتفاق رخ داده گفت: «چند روز قبل در تیم ملی روی آسپیلیکوئتا تکل زدم. من این کار را از قصد انجام دادم. از گفتن آن شرمنده نیستم چون او کاری احمقانه با بازیکن تیم من انجام داد. من از بازیکنم حمایت کردم. این کاری احمقانه بود اما من باز هم انجامش می‌دهم تا او متوجه این موضوع بشود که حق انجام چنین رفتاری را ندارد! جرات انجام این کار را ندارد وگرنه نشانش خواهم داد که چه اتفاقی می‌افتد!»

زلاتان ادامه داد: «او چه حرفی می‌تواند بزند؟ این حرفی است که او خطاب به من بگوید اما این کار را با بازیکن تیم من انجام داد که هیچ کاری با او نداشت چون بیش از اندازه انسان خوبی است. این کار درستی نبود که من انجام دادم اما باز هم تکرارش می‌کنم. من همین هستم و شرمندگی از ابراز آن ندارم. از دست دادن پلی آف مهم نیست. او باید متوجه می‌شود که نباید کسی که روی زمین افتاده را عصبانی کرد. نباید به سگی که حرف نمی‌زند حمله کرد. به کسی حمله کن که کاری از دستش بربیاد.»

کد خبر 639124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha