رئیس باشگاه پورتو، متهم به کلاهبرداری در بحث نقل و انتقالات فوتبال و برخی مسائل دیگر شده است.

پورتو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش سه، باشگاه پورتو یکی از موفق ترین تیم‌های پرتغال طی سالیان اخیر بوده است. این تیم تا کنون ۲۹ بار به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال دست یافته و علاوه بر این دو مرتبه نیز فاتح مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا یعنی لیگ قهرمانان اروپا شده است.  

با توجه به اینکه پورتو همیشه در سطح اول فوتبال پرتغال و البته اروپا حضور داشته طبیعتاً ستاره های حاضر در لیگ پرتغال نیز تمایل زیادی برای حضور در این تیم نشان داده اند. اما حالا یک ادعای جنجالی در رابطه با رئیس این باشگاه یعنی خورخه نونو پینتو مطرح شده است.  در واقع خورخه نونو پینتو،  رئیس باشگاه پورتو یکی از مظنونان تحقیقاتی است که در مورد پولشویی در فوتبال پرتغال انجام می شود. طبق گفته رسانه های پرتغالی نونو پینتو متهم به اختلاس ۴۰ میلیون یورویی در معاملات نقل و انتقالاتی بازیکنان شده است.  

این تحقیقات توسط روساریو تکسیرا، دستیار دادستان کل و همچنین با کمک اداره مالیات انجام می‌شود. علاوه بر این اتهامات دیگری مثل پولشویی و کلاهبرداری مالیاتی نیز به رئیس باشگاه پورتو وارد شده که باید مورد بررسی قرار بگیرد؛ موضوعی که تنها پینتو را مورد هدف قرار نمی دهد بلکه در تحقیقات اولیه مشخص شده که پسر او نیز در بخشی از این اقدامات احتمالی دست داشته است.

کد خبر 639064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha