دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

کمتر از ۲۰ سال پیش، پورشه فقط به ساخت اتومبیل‌های اسپورت مشغول بود. سپس کاین از راه رسید تا نشان‌دهنده گسترش کار باشد و در ادامه خودروهایی مانند سدان پانامرا، پانامرا اسپورت توریزمو و کراس اوور کوچک‌تر ماکان هم به بازار آمدند.

پورشه

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، به زودی این برند آلمانی یک سدان کاملاً الکتریکی تایکان را به همراه چند کراس توریزمو و اسپورت توریزمو با آلایندگی صفر به همراه یک خودروی برقی دیگر به بازار ارائه خواهد کرد.

تصاویر | پورشه ماکان برقی؛ الماسی خشن

ماکان تمام برقی که در سال۲۰۲۲ معرفی می‌شود، احتمالا نام تازه‌ای خواهد داشت تا از مدل موتور احتراقی خود فاصله بگیرد که انتظار می‌رود در اوایل سال۲۰۲۴ از خط تولید خارج شود. برنامه پورشه این است که ماکان برقی خود را در سال ۲۰۲۳ به بازار ارائه کند.

تصاویر | پورشه ماکان برقی؛ الماسی خشن

اخیرا تصاویر جدید غیررسمی از ماکان برقی در چند سایت منتشر شده که توسط عکاسان به‌صورت مخفیفانه شکار شده است. اگرچه برخی قسمت‌های خودرو را با چسب پوشانده‌اند، اما می‌توان حدس زد که زیر آن چه طرحی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

اگرچه کارخانه تاکنون مشخصاتی را درباره این محصول برقی خود ارائه نکرده است، اما بر اساس آنچه که درخصوص بسته‌های باتری آن اعلام شده، می‌توان حدس زد، مسافتی که این خودرو با یک بار شارژ کامل می‌تواند طی کند حدود ۳۶۵ کیلومتر است. قیمت ماکان برقی از ۸۱ هزار دلار شروع می‌شود.

کد خبر 639043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha