شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

گروه سیاسی: همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و شب‌های قدر، مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 18شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری، این شهدا طی مراسمی در استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، ایلام و مرکزی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.  مراسم تشییع پیکرهای مطهر 3تن از این شهدا روز گذشته با حضور مصطفی‌محمدنجار، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد وزارت دفاع در تهران برگزار شد.

9تن از این شهیدان نیز روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان همزمان با روز قدس در شهرستان اراک تشییع خواهند شد که 8پیکر از این شهدا در کوه سرخه و یک شهید دیگر در داخل شهر به خاک سپرده خواهند شد.

فردا و همزمان با روز شهادت امیرالمومنینع پیکرهای  3شهید در شهرستان اهرآذربایجان شرقی در مقبره شیخ شهاب الدین، 2شهید در منطقه عملیاتی موسیان و یک شهید در ستاد فرماندهی منطقه 3ساصد وزارت دفاع در اصفهان  تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش همشهری، قرار است مراسم باشکوه دیگری همزمان با روز شهادت امام صادقع در آبان ماه برگزار و طی آن تعداد زیادی از شهدای سال‌های دفاع مقدس در 15نقطه کشور که بیشتر شامل دانشگاه‌های معتبر هستند، تشییع و به خاک سپرده شوند که هم‌اکنون مقدمات این مراسم باشکوه درحال برنامه‌ریزی و اجراست.

کد خبر 63900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز