دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی از کاهش میانگین ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما در هر مسیر پروازی خبر داد و گفت: کاهش قیمت اعلام‌شده باید از امروز اجرایی شود.

قیمت بلیت هواپیما در نوروز افزایش نمی‌یابد/ فروش ۳۰۰ بلیت جعلی در تعطیلات ۲۲ بهمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رستم قاسمی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران درباره جزئیات کاهش قیمت‌های بلیت هواپیما افزود: از امروز در هر مسیر پروازی قیمت‌ها  به‌طور میانگین ۱۵ درصد کاهش می‌یابد و اگر ایرلاینی تخفیف را اعمال نکند مشمول جریمه خواهد شد و مکلف است هزینه مازاد دریافتی از مسافر را پس دهد.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا و با شروع فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها، قیمت بلیت هواپیما افزایش یافت، ادامه‌داد: تلاش دولت سیزدهم این بود که قیمت حمل و نقل هوایی کاهش یابد و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شورای عالی هواپیمایی، در نهایت مصوبه کاهش متوسط ۱۵ درصدی بلیت هواپیما از امروز اعمال خواهد شد.

کد خبر 638987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    واقعاً ارزان شده ؟
  • سعید IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    منظورتون این هستش که به طور رسمی بلیط هواپیماها 35% گرانتر شد. ممنون از آقای رییس‌جمهور
  • ملت IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    باسلام چرا اینقدر با روح وروان ملت بازی میکنید چند سالیست که قشر متوسط بپایین نمتونن سوار این وسله بشن چون توان از سوی دولت از ملت گرفته شوده این کشور وقت برای پولدارها کارمیکونه امروز چک کردم ارزان که نشود گران هم شود دراخز........خودتان هستید واگذار بخدا