رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان کشور خبر داد.

جاده ـ شمال ـ برف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حد فاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده‌های گرم‌دره و وردآورد و همچنین آزادراه تهران ـ ساوه حد فاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک پرحجم اما روان است.

او با بیان اینکه در اکثر مقاطع محور شهریار ـ تهران ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است، افزود: در دیگر محورهای مواصلاتی ترافیک روان است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، البرز، قزوین، مازندران و کردستان است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، خوزستان، زنجان،‌ کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از رانندگان خواست در شرایط بارانی با دقت بیشتری رانندگی کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند. همچنین قبل از آغاز سفر حتما از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و تجهیزات زمستانی آن مطمئن شوند.
 

کد خبر 638939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha