یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

مانیتور مخصوص بازی ادیسه جی۹ (Odyssey G۹) سامسونگ با تخفیف ویژه‌ای در روزهای پایانی سال جاری میلادی به فروش می‌رسد که نشان از پایان کارش در عرصه گیمینگ محسوب می‌شود.

مانیتور

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، این نمایشگر خاص با ۴۰۰ دلار تخفیف، اکنون ۹۹۹ دلار قیمت دارد. مانیتوری که گیمرها را به اوج هیجان و لذت بازی می‌رساند.

این مانیتور ۴۹ اینچی با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ دارای نرخ تازه‌سازی سریع ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ یک میلی‌ثانیه است و از G-Sync و FreeSync ۲ پشتیبانی می‌کند. جی۹، یک مانیتور منحنی است که تجربه بازی همه جانبه را به کاربران ارائه می‌دهد. در حین بازی میدان دید شما بسیار کامل‌تر از نمایشگرهای معمولی خواهد بود.

این نمایشگر به لطف صفحه نمایش QLED خود رنگ‌های فوق‌العاده زنده‌ای تولید می‌کند و هزار نیت روشنایی ساطع می‌کند.

تخفیف ویژه برای یک مانیتور منحنی ویژه

سامسونگ در ماه ژوئیه نسخه ارتقاء یافته این نمایشگر را با نام مانیتور ادیسه نئو جی۹  (Odyssey Neo G۹) معرفی کرد. مانند ادیسه جی۹ استاندارد، این مانیتور هم منحنی ۴۹ اینچی با مشخصات مشابه است. تفاوت اصلی این است که نئو دارای یک پنل مینی LED با نور پس‌زمینه است که ۲۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و کنتراست بیشتری را امکان‌پذیر می‌سازد. قیمت نئو ۲۴۹۹ دلار است و به‌نظر می‌رسد که دیگر دوره مدل ساده ادیسه جی۹ به پایان رسیده باشد. به‌همین دلیل تخفیف ویژه برای خرید ادیسه جی۹، ارائه شده است. با این حال جی۹ هنوز هم می‌تواند برای بسیاری از گیمرها کارآمد باشد که حالا با این قیمت بسیار هم به‌صرف شده است.

کد خبر 638812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha