تصاویری تاییدنشده از تنیس‌باز گمشده چینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

پنگ شواي تنيسور چيني

به گزارشس همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، عکس‌های تایید نشده‌ای از تنیسور پنگ شوآی توسط یک روزنامه‌نگار وابسته به دولت در فضای مجازی منتشر شده است.

نگرانی‌های بین‌المللی درباره وضعیت این ستاره تنیس چینی رو به افزایش است چراکه او از زمان متهم کردن معاون سابق نخست‌وزیر به سواستفاده جنسی در انظار عمومی دیده نشده است.

حساب توییتر خبرنگار چینی که توسط این شبکه اجتماعی تحت عنوان «رسانه  وابسته به دولت چین» شناخته شده، اواخر روز جمعه چهار تصویر بدون تاریخ از او منتشر کرد.

این خبرنگار گفت پنگ تصاویر خود رادر یک شبک اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته؛ حساب او اغلب محدود به دوستان است و برای دنبال‌کنندگانش «آخر هفته خوبی» آرزو کرده است.

یکی از عکس‌ها این بازیکن خندان را با گربه‌ای در بغل، در میان حیوانات عروسکی، یک جایزه، پرچم چین و مدارک قابل مشاهده در پس‌زمینه نشان می‌دهد.

عکس | تصاویری از تنیس‌باز گم شده چینی منتشر شد

عکس دیگری سلفی پنگ با یک اسباب بازی از انیمیشن کودکانه پاندای کونگ فو کار با تصویر وینی پو در پس زمینه است. این در حالیست که شخصیت‌های انیمیشنی اغلب به صورت آنلاین در چین سانسور می شود زیرا منتقدان می‌گویند شی جین پینگ، رهبر چین، شبیه کارتون است.

توییتر در چین فیلتر شده و تنها افرادی که به وی‌پی‌ان دسترسی دارند می‌توانند از این شبکه استفاده کنند. با این حال، بسیاری از دیپلمات‌های چینی و رسانه‌های رسمی دولتی حساب‌هایی برای دفاع از دیدگاه این کشور دارند.

اوایل این ماه، قهرمان سابق مسابقات دو نفره ویمبلدون در رسانه اجتماعی داخلی چین ادعا کرد که ژانگ گائولی، بزرگ حزب کمونیست، که اکنون در دهه ۷۰ زندگی خود است، او را مجبور به قبول درخواست خود کرده است.

پیام او به سرعت از این شبکه پاک شد و پکن از اظهار نظر در مورد این پرونده خودداری کرده است. ایالات متحده روز جمعه خواستار اثبات موقعیت و وضعیت سلامتی این ورزشکار ۳۵ ساله شد و سازمان ملل نیز تحقیقات کاملا شفاف در مورد ادعاهای او را درخواست کرد.

کد خبر 638583
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha