مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال گفت: به علت بارش برف همراه با کولاک شدید راه ارتباطی خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان از سوی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای رضوانشهر مسدود شد.

بارش برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معروف خسروی اعلام کرد: بارش برف همراه با کولاک شدید ده‌ها خودروی عبوری و سرنشینان آنها را در محورهای ارتباطی خلخال به اسالم و پونل را زمین‌گیر کرده است.

وی افزود: در حالی که راه ارتباطی خلخال به اسالم و پونل از طریق راهداران خلخال بازگشایی و برف‌روبی شده است، اما به همراه نداشتن زنجیر چرخ از سوی رانندگان خودروهای عبوری از این محور علت اصلی توقف بین راه و گرفتاری آنان در  برف و کولاک این جاده در طول شب گذشته و بامداد است.

خسروی اظهار کرد: کولاک از عصر روز گذشته (جمعه ۲۸ آبان) آغاز و به‌ خاطر شدت کولاک و محدودیت دید ناشی از آن بیش از ۳۰۰ خودرو در این مسیر گرفتار شده بودند که با کمک راهداران از میان برف رهایی یافته و به مسیر خود ادامه دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: بیشتر خودروهای زمین‌گیر شده که در کولاک بامداد امروز در جاده خلخال به اسالم و  به علت نداشتن زنجیر چرخ در میان راه متوقف شده بودند با کمک راهداران و جابجایی چندین خودروی متوقف در میان راه به مسیر خود ادامه داده و راه برای تردد خودروهای عبوری در این جاده باز شد.

حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی رییس جمعیت هلال  احمرخلخال نیز با توصیه به پرهیز از سفرهای غیرضروری در جاده‌های خلخال به اسالم و پونل گفت: با حضور سه تیم مجهز امدادی با ۱۲ امدادگر و نجاتگر در کنار راهداران سخت‌کوش در راهدارخانه الماس علاوه بر اسکان گرفتارشدگان در کولاک شب گذشته و بامداد امروز به بستن زنجیر چرخ و رهاسازی از برف و یخ ده‌ها خودروی گرفتار در میان جاده کمک کردند.

کد خبر 638559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha