همشهری آنلاین: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، درپی سخنان مقام معظم رهبری درخطبه های نمازجمعه تهران ،تبعیت کامل خود را از دیدگاه معظم له اعلام کرد.

رحیم مشایی با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب موضع خود را در رابطه با سرزمین‌های اشغالی، در چارچوب سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که از سوی ولی امر مسلمین تعیین و تبیین می‌شود، دانست.
 
به گزارش ایسنا، متن کامل نامه اسفندیار رحیم مشایی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شرح زیر است:

«بسمه تعالی محضر مبارک رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای

با عرض سلام و احترام به استحضار می‌رساند:

نظر به بیانات روشنگر حضرتعالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران (29 شهریور) که مانند همیشه فصل الخطاب بوده و خواهد بود، اینجانب ضمن اعلام تبعیت کامل خود از دیدگاه آن فقیه عالیقدر در مورد مردم سرزمین های اشغالی ، تاکید می‌نماید که به عنوان سربازی کوچک در دولت خدمتگذار، تمامی مساعی خود را درچهارچوب سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از سوی حضرت ولی امر مسلمین تعیین و تبیین می‌گردد به کار خواهم بست.

بدیهی است که موضع اینجانب در موضوع مبارزات ملت مظلوم فلسطین و رژیم غاصب و جنایتکار اشغالگر چنانکه که در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های فراوان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آشکارا بیان کرده‌ام، ادامه مبارزات حق طلبانه مردم فلسطین و باز پس‌گیری سرزمین‌های اشغالی است.

اینجانب به نابودی صهیونیسم جهانی یقین دارم و آن را در دسترس می‌دانم. پیروزی نهائی حق طلبان را قریب دانسته و برای نصرت آنان و ملت شریف و مومن و انقلابی ایران در سایه سلامت و بقاء عزتمند حضرت مستطاب عالی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) بهترین و خالصانه ترین ادعیه را به درگاه خداوند متعال عرضه می‌نمایم.

ارادتمند
اسفندریار رحیم مشایی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری»

کد خبر 63852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز