مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند نه تنها جای دوربین عکاسی را برای ما گرفته است؛ بلکه تا حدود زیادی جایگزین کامپیوتر و لپ‌تاپ‌ها شده است. البته در این میان، میزان مقاومت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد، اما نمی‌توانیم از جذابیت‌های نرم‌افزاری آن نیز بگذریم.

image-20211117140822-1.jpeg

با توجه به اهمیت امکانات نرم‌افزاری، اندروید به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم در جهان شناخته می‌شود که هرروز برنامه‌های مختلفی را برای گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند. برنامه‌هایی که برخی از آن‌ها کاربردی هستند و برخی نیز بدون کاربرد و کاملا بی‌مزه و بودن فایده هستند و فقط فضایی اضافی در گوشی شما اشغال می‌کنند و بسته اینترنت شما را تمام می‌کنند!

در میان میلیون‌ها اپلیکیشن مختلف برخی از آن‌ها واقعا کاربردی  جذاب هستند و می‌توانند به ما کمک کنند تا در طول روز به شکل بهتری به کارها رسیدگی کنیم و برنامه بهتری برای خود ترتیب دهیم. ممکن است یافتن بهترین برنامه‌های اندرویدی برای شما هم چالش برانگیز باشد و بدون اطلاع با دانلود کردن یک برنامه، متوجه شوید که چیزی نبود که به دنبال آن بودید. در این صورت به احتمال زیاد آن برنامه را حذف خواهید کرد و به خاطر هزینه‌ای که برای خرید بسته اینترنت یا خرید شارژ شگفت انگیز انجام دادید، ناراحت و عصبانی خواهید شد.

به همین دلیل ما در این صفحه قصد داریم برخی از برنامه‌های کاربردی و در عین ‌حال جذاب اندروید را به شما معرفی کنیم تا در هزینه‌های شما برای خرید بسته اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول و رایتل  صرفه‌جویی کنیم.

۱) Carr Matey

یکی از عجیب‌ترین و درعین‌حال جالب‌ترین برنامه‌هایی که در Apple App Store و Google Play Market  می‌توانید پیدا کنید، برنامه Carr Matey است. یکی از دغدغه‌های ما در روزهای پرترافیک این است که به هر شکل که شده خودرو خود را در جایی مناسب پارک کنیم. در این میان ممکن است ترافیک به شدت زیاد باشد و افراد زیادی مانند ما به دنبال جای پارک باشند. همچنین ممکن است بعد از بازگشتن، فراموش کرده باشید که خودرو خود را دقیقا در کدام خیابان یا کوچه پارک کردید.

برنامه کار ماتی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی جای خودرو خود را ردیابی کنید و به آسانی آن را پیدا کنید. اگر مدت زمان طولانی از ماشین خود دور بودید و فراموش کردید که آن را در کجا پارم مردید؛ فقط کافی است این برنامه را فعال کنید تا به‌طور دقیق شما را به محل پارک خودرو ببرد.

۲) Runtastic

همه ما دوست داریم که تناسب اندام خود را به‌طور کامل حفظ کنیم .به همین دلیل پیگیری انواع برنامه‌های غذایی  و رژیم‌های مختلف را در طول روز انجام می‌دهیم. البته یکی از توصیه‌های مهم پزشکان تغذیه برای داشتن تناسب اندام و رهایی از مشکلات مختلفی مانند کبد چرب و یا دیابت، انجام ورزش‌های ساده در طول روز است. در این میان پیاده‌روی روزانه و سبک، ورزشی است که تقریبا تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند آن را انجام دهند.

بنابراین اگر شما هم در پیاده‌روی و دویدن تازه‌کار هستید و دوست دارید که تا آغاز سال نو، برنامه مناسبی برای تناسب اندام و کاهش وزن خود داشته باشید، بهتر است اپلیکیشن Runtastic را دانلود کنید.

این برنامه ساده و رایگان میزان مسافتی که رفتید به‌طور دقیق مشخص می‌کند. علاوه بر آن، میزان کالری سوزانده شده و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل می‌توانید این برنامه را با سایر برنامه‌های تناسب اندام ادغام کنید و تا فرارسیدن سال نو اندام مناسب خود را پیدا کنید.

۳) Textra

این اپلیکیشن به‌عنوان یک جایگزین جذاب و عالی برای Messages در اندروید محسوب می‌شود. همه ما با محیط Messages آشنایی داریم. اما با دانلود این اپلیکیشن به خوبی می‌توانید فضایی جدید در اختیار داشته باشید که به شکل بهتری امکان سفارشی سازی آن وجود دارد.

شما می‌توانید رنگ متن را تغییر دهید. سبک‌های متفاوت در متن ایجاد کنید و یا نمادهای اعلان جدید در اختیار داشته باشید. همچنین امکان ویژگی‌های اضافی مانند زمان‌بندی متن، امکان قرار دادن مخاطبین در لیست سیاه و تغییر مکالمات گروهی نیز وجود دارد. درعین‌حال می‌توانید حالت نور و تاریک را برای فضای کار خود انتخاب کنید.

این برنامه کاربردی به صورت کاملا رایگان قابل دانلود کردن است و برای دریافت آن فقط نیاز به یک بسته اینترنت مناسب دارید.

۴) Run pee

اگر شما هم ازجمله کسانی هستید که علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های سینمایی در فضای سینما دارید، این اپلیکیشن می‌تواند برای شما جذاب و کاربردی باشد. تصور کنید که روی صندلی سینا نشستید و در این زمان به یکباره نیاز شدید به توالت پیدا می‌کنید. البته اگر از جایتان بلند شوید، ممکن است مهم‌ترین سکانس فیلم را از دست بدهید.

با دانلود کردن این برنامه جذاب بعد از برگشتن و نشستن روی صندلیَ، تمامی ماجراهای فیلم که از دست داده بودید، برای شما به‌طور کامل تعریف می‌کند. همچنین برنامه Run pee به صورت هفتگی به‌روز رسانی می‌شود تا بهترین امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

۴ اپلیکیشن جذاب و کاربردی برای اندروید

Google Play Market بیشتر از ۵ میلیون برنامه مختلف را به کاربران گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. این تعداد به این معنا است که بیش از صدها هزار توسعه دهنده و مبتکر هرروز در حال طراحی و تولید برنامه‌هایی برای آسان‌تر  و جذاب‌تر شدن گوشی‌های هوشمند هستند.

البته در این میان دانلود این برنامه‌ها نیاز به در اختیار داشتن اینترنت کافی دارد. برخی از شبکه‌های تلفن همراه با در نظر گرفتن موارد مختلف، بسته های اینترنت رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهند تا بتوانند به شکل بهتری از امکانات گوشی‌های هوشمند استفاده کنند. به‌طور مثال با خرید بسته های اینترنت همراه اول اقتصادی  از فضای نامحدود وب بیشترین لذت را دریافت کنید.

البته به این موضوع توجه کنید که همه چیز دریافت برنامه‌های نرم‌افزاری و اپلیکیشن‌های مختلف در گوشی نیست. قبل از هر چیز به فضای کافی برای دانلود این برنامه‌ها فکر کنید و همچنین بر اساس نیاز واقعی خود یک برنامه را دانلود کنید تا آسیبی به سیستم نرم‌افزاری گوشی هوشمند شما وارد نشود.

کد خبر 638198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha