معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده بر ضرورت راه اندازی پویش «جهیزیه فقط ایرانی» در جهت پشتیبانی از تولیدات داخلی تاکید کرد.

انسیه خزعلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تاکید کرد: چقدر خوب است که برای پشتیبانی از تولیدات داخلی، بانوان پویش «جهیزیه فقط ایرانی» راه بیندازند.

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: اگر می‌خواهیم اقبال به کالای ایرانی زیاد شود، باید در زمینه کیفیت، قیمت، همچنین پشتیبانی ها و خدمات پس از فروش، سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، از نزدیک با برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی به گفتگو پرداخت.

تولیدکنندگان نیز برخی دغدغه‌ها و چالش‌های خود از قبیل مشکلات موجود برای به دست آوردن بازار کار در ایران و کشورهای خارجی، تنوع تولیدات جدید و مزیت های نسبی کالاهای ایرانی نسبت به خارجی را با معاون رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

در ادامه برای انجام هماهنگی های لازم در زمینه افزایش مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های فصلی، دائمی و مرزی با مسئولان مربوط بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 638145

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    خبر خیلی خوب
  • بهروز جهانیان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    چهل سال ناخواسته از صنعت خودرو حمایت تمام و کمال شد چه خیر و برکتی برای ملت داشت فقط بازی با روح روان مردم بود. چشم حتما از لوازم خانگی هم حمایت میکنیم شاید که با حقوق ده سال بتونیم یخچال بخریم