مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

مدیر کل هواشناسی گلستان با اشاره به عبور سامانه ناپایدار جوی تا ساعات آینده از استان گفت: اهالی نیمه شرقی گلستان شامگاه امشب چهارشنبه دمای زیر صفر درجه را تجربه خواهند کرد.

سرما و یخبندان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،نوربخش داداشی اظهار کرد:‌ احتمال کاهش دمای هوا تا منفی ۲ درجه در شهرهای کلاله، مینودشت، گالیکش و سایر مناطق مسکونی شرق استان محتمل است و شهروندان باید برای بروز یخبندان آمادگی داشته باشند.

به گفته داداشی، حفاظت از تاسیسات مربوط به آب و فاضلاب، عایق‌بندی کنتور و لوله های آب خارج ساختمان و پیش‌بینی سیستم‌های گرمایشی برای واحدهای گلخانه از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: با خروج این سامانه به تدریج از سرمای گلستان کاسته می‌شود و تا روز دوشنبه شاهد جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود.

داداشی از بارش برف طی شبانه روز گذشته در ارتفاعات گلستان خبر داد و گفت: بیشترین بارش برف در استان با 7 سانتی‌متر در روستای قلعه قافه و  4 سانتی‌متر در روستای توسکاچال مینودشت گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: همچنین در این مدت بیشترین میزان بارش باران هم در رامیان با ۲۳ میلی‌متر، ۲۲.۶ میلیمتر در لوه و ۱۷ میلی‌متر در توسکاچال مینودشت ثبت شده است.

کد خبر 638071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha