مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نجاتگران این جمعیت شب گذشته ۲۵ خانواده گرفتار در برف جاده کوهستانی و برف گیر توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود را نجات داده و به مکان امن منتقل کردند.

امدادرسانی در برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد میقانی اظهار کرد: برای این امدادرسانی، نیروهای امداد و نجات روستای چهارباغ از توابع شهرستان گرگان به همراه نیروهای داوطلب و ۲ تیم نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس و یک‌ سِت نجات بکارگیری شدند.

میقانی بیان کرد: نجاتگران پس از بررسی منطقه محل حادثه، به ۲۵ خانوار شامل ۱۰۰ نفر امدادرسانی کرده و خودروهای گرفتار در برف را رها کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان همچنین از آماده‌باش نیروهای این جمعیت در پی هشدار هواشناسی و ریزش برف و باران در استان خبر داد و گفت: ۱۵ پایگاه ثابت امداد و نجات، ۱۲ کشیک اضطراری شعب، تیم واکنش سریع گرگان، مرکز امدادهوایی و نیز ۲ مرکز عملیاتی مراوه‌تپه و گمیشان آماده‌باش هستند.

وی همچنین به یک مورد امدادسانی در حادثه تصادف جاده‌ای در شرق گلستان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و پژو پارس رخ داد ۱۱ سرنشین این خودروها به دلیل مصدومیت با کمک نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر راهی بیمارستان شدند.

کد خبر 638037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha