دیدار بزریل و آرژانتین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر با یک غایب بزرگ برگزار می‌شود.

مسی و نیمار

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل در حساس‌ترین بازی انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی باید به مصاف آرژانتین برود.

فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که نیمار به خاطر آسیب دیدگی به این بازی نخواهد رسید. در بیانیه فدراسیون فوتبال برزیل آمده است که نیمار از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و به همین خاطر بازی برابر آرژانتین را از دست داد.

با وجود آنکه نیمار به این بازی نمی‌رسد اما اسکالونی سرمربی آرژانتینی اعلام کرد که مسی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. این در شرایطی است که مسی در روز جمعه و در پیروزی یک بر صفر آرژانتین مقابل اروگوئه ۱۵ دقیقه بازی کرده بود و دو بازی پاری سن ژرمن را هم از دست داده بود.

اسکالونی در این باره گفت: چند روز پیش او از نظر بدنی آماده بود و در پایان ما تصمیم گرفتیم که بهترین کار برای او این است که چند دقیقه بازی کند تا احساس خوبی به او دست دهد. برای فردا (سه شنبه) تایید شده است که او بازی خواهد کرد.  

تیم ملی فوتبال برزیل با ۳۴ امتیاز صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است این درحالی است که آرژانتین با ۲۸ امتیاز در رده دوم است و برای صعود باید برزیل را شکست دهد.

کد خبر 637823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha