۱۶۰ هزار تن از کارکنان ارتش آمریکا، یکی از ثروتمندترین سازمان‌های جهان، سال‌هاست که برای سیر کردن خانواده‌های خود، دچار مشکل هستند، مشکلی که با همه‌گیری کرونا، تشدید شده است.

ارتش آمريكا

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: موسسه "تغذیه آمریکا" که هماهنگ‌کننده فعالیت‌های بیش از ۲۰۰ "بانک غذا" در این کشور است، در آماری که منتشر کرده است، بر این موضوع تاکید داشته است که عدم امنیت غذایی بلند مدت، به تک‌تک جنبه‌های "زندگی آمریکایی"، از جمله به زندگی کارکنان ارتش این کشور، گسترش یافته است.

بانک غذا یا بانک غذایی، سازمانی خیریه و غیردولتی است که به کسانی که در تهیه مایحتاج خوراکی خود مشکل دارند، غذا اهدا می‌کند.

گرچه به دلیل نبود تحقیقات کافی در این زمینه، در مورد وسعت حوزه اثرگذاری این مسئله اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما کنشگران این حوزه می‌گویند که این مشکل سال‌هاست وجود دارد و به طور ویژه، نیروهای قراردادی رده پایین ارتش آمریکا را که صاحب فرزند هستند، تحت تاثیر قرار داده است.

وینس هال، رئیس موسسه "تغذیه آمریکا" گفت: این حقیقتی تکان‌دهنده است که بر بسیاری از بانک‌های غذا در سراسر آمریکا پوشیده نیست؛ این مسئله موجب شرمساری عمیقی است.

طبق تخمین‌های این سازمان، در سال گذشته میلادی، بیش از ۲۹ درصد از نیروهای قراردادی با پایین‌ترین رده‌ها در ارتش آمریکا، از ناامنی غذایی رنج برده‌اند.

کد خبر 637736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha