مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
۱ نفر

کارگر ماهر به کسی گفته می‌شود که در قبال دریافت دستمزد، کارهای تعیین شده را انجام می‌دهد. حال ممکن است یک کار به صورت روزانه یا برای مدت طولانی در نظر گرفته شده باشد. گفتنی است که برای استخدام کارگر ماهر نیاز به تحصیلات آنچنانی وجود ندارد و حداقل آموزش و مدرک، برای شروع به کار در این موقعیت شغلی کفایت می‌کند.

image-20211114142843-1.jpeg

همانطور که می‌دانید شاید از مهم‌ترین مواردی که در این شغل برای کارگر ماهر وجود دارد توانایی جسمانی بالا است و از آنجا که کارگرها می‌توانند در حوزه‌های مختلف مشغول به کار شوند باید از عهده انجام کارهای نسبتاً سنگین برآیند. حال در این مقاله قصد بررسی شغل کارگر را در نظر داریم و در انتها نیز به سایت معتبری به جهت معرفی انواع آگهی‌های استخدام کارگر ماهر خواهیم پرداخت.

عمومی‌ترین وظایف یک کارگر ماهر

اگر چه وظایف یک کارگر ماهر بسته به موقعیت شغلی که در آن انجام وظیفه می‌کند، دارد اما به طور کلی یکسری وظایف هستند که همه‌ی کارگرها باید نسبت به انجام آنها وسواس به خرج دهند که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

· بکارگیری از لوازم ایمنی (وسایل مربوط به هر حوزه‌ی کاری).

· در نظر گرفتن تمامی قوانین ایمنی و البته بهداشتی در حین انجام وظیفه.

· احساس مسئولیت کردن در انجام کار.

· هماهنگی فوق العاده عالی با تیم کارگران.

· مدیریت درست کارگرها در صورت انجا وظیفه در سمت سرکارگر.

استخدام کارگر ماهر و شغل های زیر دست

موقعیت‌های شغلی یک کارگر

امروزه در بخش‌های مختلفی می‌توان از کارگرها استفاده کرد. در واقع استخدام کارگر ماهر در هر موقعیتی یکی از نیازهای افراد تلقی می‌شود که ما در ادامه به مهم‌ترین و پرتقاضاترین آنها خواهیم پرداخت:

  • کارگر ساختمانی

وقتی از شغل کارگر صحبت می‌شود، همه‌ی حواس‌ها به سمت و سوی کارهای ساختمانی می‌رود. به طور کلی یکی از پرتقاضاترین شغل‌ها برای یک کارگر انجام وظیفه در پست ساختمانی است. همانطور که می‌دانید قدرت بدنی مناسب حرف اول را در این موقعیت شغلی می‌زند.

  • کارگر انبار

کارهای مهمی در انبار شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و هر موقعیت شغلی وجود دارد. به همین جهت استفاده از یک یا چند کارگر به جهت رفع و رجوع کردن آنها طبیعی به نظر می‌رسد. به طور کلی استخدام کارگر ماهر برای انبار بسیار ضروری است که آگهی‌های زیادی نیز به همین جهت منتشر می‌شود.

  • کارگر منزل

یکی دیگر از موقعیت‌های شغلی کارگر، کار کردن در منزل است. تمیز کردن، آماده‌سازی منزل برای مهمانی، رفع رجوع موارد مربوط به باغ، آشپزی کردن و مواردی از این دست جزو وظایف کارگر منزل است. حتی در بعضی از مواقع نگهداری از خردسالان یا سالمندان نیز جزو وظایف کارگر منزل خواهد بود.

  • کارگر بیمارستان

در بیمارستان‌ها نیز نیاز مبرم به کارگر وجود دارد. افراد در این موقعیت شغلی ممکن است وظایف مختلفی داشته باشند و با توجه به اینکه سنگینی آن احتمالاً از حقوق‌های بیشتری نسبت به موقعیت‌های دیگر شغل کارگر بهره‌مند خواهند شد.

  • کارگر رستوران

در رستوران‌ها نیز استفاده از یک کارگر به جهت انجام بعضی از کارها نیاز خواهد بود. در این گونه موقعیت‌ها استخدام کارگر ماهر متقاضیان زیادی دارد چرا که فعالیت در این بخش خستگی کمتری نسبت به سایر بخش‌ها دارد.

استخدام کارگر ماهر و شغل های زیر دست

حقوق و دستمزد یک کارگر ماهر

همانطور که می‌دانید سختی شغل یک کارگر نسبت به دیگر شغل‌ها ممکن است بیشتر باشد اما با توجه به اینکه هنوز به آن صورت درک درستی از چنین موقعیت شغلی در ایران وجود ندارد، ممکن است در خصوص دستمزد و حقوق این عزیزان اجحاف شود. به طور کلی برای تعیین دستمزد یک کارگر ماهر و یا حتی زیر دست‌هایش به سختی کار، ساعات کار و مواردی از این دست توجه می‌شود. گفتنی است که در حال حاضر حقوق یک روز یک کارگر در حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

با آگهی‌های استخدام کارگر ماهر مشغول به کار شوید

با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله اگر شرایط حضور بعنوان یک کارگر ماهر را در موقعیت‌های شغلی مختلف دارید، کافی است که به بررسی آگهی‌های مختلف در این زمینه بپردازید. برای این منظور کافی است که به سایت راهنمای همشهری مراجعه کنید و در بخش مربوط به آگهی‌های استخدام کارگر ماهر موارد دلخواه را بررسی نمایید.

ضمن اینکه اگر صاحب یک شغل هستید و نیاز مبرم به یک کارگر ماهر دارید، کافی است که با استفاده از خدمات راهنمای همشری نسبت به انتشار یک آگهی استخدام کارگر اقدام کنید تا افراد علاقه‌مند بتوانند شغل مورد نظرشان را پیدا کنند.

برای استخدام طلاساز ماهر میتوانید به سایت نیازمندیهای همشهری مراجعه کنید.

کد خبر 637540

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha