زیدان ۴۹ ساله که پس از جدایی از رئال مادرید بدون تیم است، به گزینه‌ای برای سران منچستریونایتد تبدیل شده است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین منچستر یونایتد همچنان درگیر انتخاب سرمربی جدید است و طی هفته‌های اخیر بارها بحث اخراج سولسشر مطرح شده است.

پس از ارائه چندین عملکرد ضعیف و شکست مقابل لیورپول و منچسترسیتی در اولدترافورد، فشارها روی سرمربی نروژی شیاطین سرخ به حد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. شاید پس از آن وقایع قطع همکاری سریعی در کار نبوده باشد، ولی آینده سولسشر همچنان مبهم به نظر می رسد. در این شرایط، زیدان ۴۹ ساله که پس از جدایی از رئال مادرید بدون تیم است، به گزینه ای برای سران منچستریونایتد تبدیل شده است.

ظاهرا زیدان هنوز برای پیوستن به منچستریونایتد متقاعد نشده است. در حالی که این سرمربی به پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه هم لینک شده است، سران منچستریونایتد امیدوارند رابطه خوب رافائل واران و کریستیانو رونالدو به متقاعد کردن او برای در پیش گرفتن راه اولدترافورد مفید باشد. توانایی این سرمربی در فتح جام ها و البته کار کردن با جوانان، همان «تحول فرهنگی» مد نظر یونایتد در دوران سولسشر بوده است.

پیش از این، از زیدان، آنتونیو کونته، برندان راجرز و اریک تن هاخ به عنوان گزینه های جانشینی سولسشر یاد شد که البته کونته هدایت تاتنهام را بر عهده گرفته است. انتظار می رود در صورت در دسترس بودن راجرز، او گزینه اول مدیران یونایتد باشد؛ هر چند که تردیدهایی به خاطر پیوند او با لیورپول طی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ وجود دارد.

کد خبر 637517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha