مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هشترود از کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در این شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

گیاه شاهدانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سروان حسن موسی‌خانلو در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود گفت: از اول امسال تاکنون نزدیک به ۱۰ و نیم کیلو گرم گراس، ۷۹۰۰ بوته گیاه مخدر شاهدانه، بیش از چهار کیلوگرم تریاک و مقادیر دیگری از مواد مخدر صنعتی و سنتی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی افزود: دستگیری ۹۰ نفر معتاد، هشت نفر خرده‌فروش و سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان از طریق هوشیاری پلیس و همکاری مردم بوده است.

فرماندار هشترود نیز گفت: برای بهبود وضعیت جسمانی معتادان باید چهار مرحله کار انجام داد تا افراد گرفتار شده در چنگال مواد مخدر، بازتوانی خود را به دست آورند.

امین امینیان اظهار کرد: بهزیستی مکلف است برنامه‌های پیشگیری را با همکاری ادارات متولی اجرایی کند، وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ و وظیفه شبکه بهداشت نیز به همراه بهزیستی مشهود است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه آمار شیوع مواد مخدر غالبا در میان جوانان و میانسالان رو به رشد است و باید با تهیه و تدوین برنامه‌های مختلف، جلوی آسیب‌های مختلف برآمده از مصرف مواد مخدر را گرفت. ستاد مبارزه با مواد مخدر برای یاری‌گران زندگی اعتبارات ویژه‌ای در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و امید است آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی برای ریشه‌کنی مصرف مواد مخدر در بین ابواب جمعی خود داشته باشد.

کد خبر 637513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha