الیزابت دوم امروز (یکشنبه) در مراسم روز یادبود سربازان گمنام جنگ‌ها (سنوتاف) در لندن شرکت خواهد کرد که اولین حضور شخصی در یک مراسم، از ماه گذشته و پس از یک شب بستری‌شدن در بیمارستان خواهد بود.

الیزابت

به گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از خبرگزاری رویترز، الیزابت دوم که لقب مسن‌ترین پادشاه جهان را یدک می‌کشد، برای «تحقیقات اولیه» در مورد یک بیماری نامشخص به بیمارستان رفت و از آن زمان رویدادهایی مانند کنفرانس آب و هوا COP۲۶ و جشنواره یادبود کشته‌شدگان جنگ را در شامگاه شنبه از دست داده است.

با این حال کاخ باکینگهام اعلام کرده است که این بانوی ۹۵ساله مصمم است شخصا در سنوتاف ظاهر شود؛ جایی که اعضای خانواده سلطنتی به اعضای برجسته دولت، ارتش و کهنه سربازان می‌پیوندند تا یاد و خاطره قربانیان را گرامی بدارند.

دیدن ملکه در این مراسم سالانه که در نزدیک‌ترین یکشنبه منتهی به ۱۱ نوامبر برای یادآوری پایان جنگ جهانی اول برگزار شد، یکی از تصاویر تعیین‌کننده سلطنت ۶۹ ساله اوست.

او روز یکشنبه مراسم را از بالکن وزارت خارجه در مرکز لندن تماشا خواهد کرد؛ در حالی که پسرش شاهزاده چارلز به نمایندگی از او تاج گلی را اهدا خواهد کرد.

پس از اعلام بیماری الیزابت دوم، شایعات مختلفی درخصوص وضعیت جسمانی او منتشر شده است. 

کد خبر 637485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha