ستاره سابق بارسلونا در حالی به این تیم بازگشته که رقم عجیب قرارداد او باعث تعجب هواداران و مسئولان لالیگا شده است.

آلوز

به گزارش همشهری آنلاین بارسلونا دیشب رسما دنی آلوز برزیلی را به خدمت گرفت تا اولین خرید ژاوی کمی سوال برانگیر باشد. بازیکن ۳۸ ساله برزیلی در حالی به نیوکمپ بازگشته که برای کارشناسان فوتبال اسپانیا این سوال مطرح شد که او قرار است چه چیزی را به بارسلونا اضافه کند. یک خبرنگار اسپانیایی دلیل توجهی برای این خرید ژاوی مطرح کرده است.

مانوئل یابوس، خبرنگار اسپانیایی که برای ال‌پایس و لاسر مطلب می‌نویسد در فضای مجازی نوشت که خرید دنی آلوز برای بازگردانی روحیه رختکن است. این بازیکن به شدت انسان فان و بامزه بوده که می‌تواند روحیه بازیکنان و تیم را کاملاً تغییر دهد.

اما نکته عجیب و باورنکردنی مبلغ قرارداد دنی آلوز است.

روزنامه اسپانیایی اسپورت طی گزارشی مدعی شده که آلوز قرار است در بارسلونا فقط هفته‌ای یک یورو دستمزد داشته باشد. در واقع آلوز حاضر شده به طور مجانی برای بارسلونا بازی کند اما به خاطر اینکه باید حتماً در قرارداد او رقمی به عنوان دستمزد درج شود، مبلغ یک یورو(۳۲ هزار تومان) به عنوان دستمزد هفتگی بازیکن برزیلی ثبت شده است.

مقامات لالیگا در ابتدا از باور کردن این رقم امتناع می‌کردند و حتی تا آستانه جلوگیری از این انتفال هم پیش رفتند اما در نهایت مسئولان بارسلونا آنها را متقاعد کردند که آلوس واقعاً قرار نیست پولی به عنوان دستمزد در تیم کاتالونیایی دریافت کند.

کد خبر 637258

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha