مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال در منطقه آمریکای جنوبی با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

نیمار

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز تیم‌های فوتبال برزیل و کلمبیا به مصاف هم رفتند که این بازی در انتها با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی برزیل به اتمام رسید. تک گل این بازی را پاکوئتا در دقیقه ۷۳ برای برزیل به ثمر رساند. شاگردان تیته با پیروزی در این بازی در جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی ۳۴ امتیازی شدند و مقتدرانه در صدر جدول این منطقه قرار گرفتند. برزیلی‌ها به عنوان اولین تیم از آمریکای جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کردند. تیم ملی کلمبیا نیز با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

دیدار تیم‌های اکوادور و ونزوئلا با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی اکوادور به اتمام رسید. تک گل این بازی را هینکاپیه در قیقه ۴۱ برای تیم ملی اکوادور به ثمر رساند. تیم ملی اکوادور با کسب این ۳ امتیاز مهم پس از گذشت ۱۳ بازی ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی مطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت و شانس خود را برای حضور در جام جهانی قطر افزایش داد. تیم ملی ونزوئلا نیز با هفت امتیاز در جایگا دهم جدول این منطقه قرار دارد.

اما در دیگر دیدار حساس این رقابت‌ها تیم‌های پاراگوئه و شیلی به مصاف هم رفتند که در انتها شیلی با نتیجه یک بر صفر از سد پاراگوئه گذشت. تک گل این بازی را آلان سیلوا (گل به خودی) بازیکن پاراگوئه به اشتباه وارد دروازه تیم خود کرد. تیم ملی شیلی با پیروزی در این مسابقه پس از گذشت ۱۳ بازی ۱۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسب به رقیبان خود در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت. تیم ملی پارگوئه نیز با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

همچنین دیدار تیم‌های پرو و بولیوی با سه گل به سود تیم ملی پرو خاتمه پیدا کرد. گل‌های پرو را در این بازی جیانلوکا لاپادولا، کریستین کوئه و پنا به ثمر رساندند. پرو با این پیروزی با ۱۳ بازی . در ۱۴ امتیاز در رده هفتم جای گرفت و بولیوی با همین تعداد بازی و ۱۲ امتیاز به رده نهم رفت.

   

کد خبر 637089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha