تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی دوبریک مقابل لبنان در صدر جدول گروه A باقی ماند.

ایران لبنان

به گزارش همشهری آنلاین،در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه A در شهر صیدا به مصاف لبنان رفت. در نیمه نخست بعد از دقایق ابتدایی که شاگردان اسکوچیچ نمایش خوبی ارائه دادند طی یک غافلگیری سونی سعد در دقیقه ۳۸ روی اشتباه بازیکنان ایران گل اول را به ثمر رساند.

در نیمه دوم به نظر می رسید ایران به اولین شکست خود در دوران اسکوچیچ نزدیک شده است اما با تغییراتی که سرمربی تیم ملی در ترکیب بوجود آورد ایران روند بهتری به خود گرفت و در نهایت سردارآزمون در دقیقه ۹۲ و احمد نورالهی در دقیقه ۹۵ گل های برتری ایران را به ثمر رساندند.

با این پیروزی تیم ملی کشورمان با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت. کره جنوبی هم در این گروه با یک گل از سد امارات گذشت تا ۱۱ امتیازی شود.

داور: عبدالرحمان الجاسم (قطر)

کمک‌ها:طالب المری و سعود المقاله(قطر)

کارت زرد: سامان قدوس و علیرضا جهانبخش(ایران)

کارت قرمز:دراگان اسکوچیچ(سرمربی ایران)

گل: سونی سعد(۳۷) برای لبنان، سردار آزمون (۲+۹۰) و احد نوراللهی (۵+۹۰)

ترکیب لبنان: مصطفی مطر،عباس عاصی، الکس ملکی، قاسم الزین(۴۶ آسی) ، سونی سعد، نادر مطر، فیلکس ملکی، محمد علی الدهین، محمد حیدر، باسل جرادی و محمد قدوح

سرمربی: ایوان هاشی

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، سعید عزت اللهی(۷۱ اللهیار صیادمنش)، احمد نوراللهی، وحید امیری، سامان قدوس( ۶۰ میلاد محمدی)، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش(۸۳ کریم انصاری‌فرد) و سردار آزمون

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

کد خبر 637069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha