بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مقایسه با آمار جانباختگان دیروز که ۱۳۵ نفر بودند، آمار فوتی های امروز کاهش داشته است.

بيمار كرونايي

به گزارش همشهری آنلاین، بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۲۳ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۹ هزار و ۹۴۷ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۸۰۹ نفر رسید.

تاکنون ۵ میلیون ۶۵۶ هزار و ۴۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت؛ ۳۵۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۶ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۶۱۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن

همچنین طبق اعلام وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونای تزریق‌شده در کشور تا امروز ۲۰ آبان به ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۳۳۶ دوز رسیده است.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۰۰ نفر دوز اول، ۴۱ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۱۷۱ نفر دوز دوم و ۳۹۳ هزار و ۸۶۵ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

بر اساس این گزارش، مجموع واکسن های تزریق‌شده در کشور به ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۳۳۶ دوز رسیده است.

همچنین در شبانه‌روز گذشته، ۷۷۲ هزار و ۲۳۷ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

گفتنی است در حال حاضر ۳۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 637065

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha