چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دیدارتیم‌های فوتبال سایپا تهران و کورفچی ازبکستان در چارچوب مرحله رفت ازدور یک چهارم نهایی جام باشگاههای آسیا به تساوی انجامید.

این بازی حساس به داوری سعد کمیل از کویت و با حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که 2 تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

به گزراش ایرنا، در نیمه نخست که بازی از سرعت قابل توجهی برخوردار بود تیم کوروفچی موفق شد از رسوخ پذیری خط دفاعی تیم میزبان نهایت استفاده را ببرد و 2 بار دروازه سایپا را تسخیر کند.

هر چند که یاران سایپا نیز به 2 گل رسیدند اما این بازی در نهایت به تساوی 2 بر 2 انجامید تا کوروفچی با کسب یک امتیاز نویدبخش، در اندیشه بازی تعیین کننده در روز سوم مهرماه در تاشکند باشد.

در دقیقه 25 لوییز ویلانوئبا مهاجم شیلیایی تیم کوروفچی از ناهماهنگی خط دفاعی تیم میزبان سود برد و موفق شد گل نخست را به ثمر برساند. اما در دقیقه 34 این گل توسط ایمان رزاقی راد پاسخ داده شد.

این گل زیبا بدنبال سانتر خوب امید شریفی نسب از جناح راست و ضربه سر غیر قابل مهار رزاقی راد رقم خورد. شادی یاران سایپا فقط یک دقیقه دوام داشت و در پی همکاری خوب ویلانوئبا و ریوالدو، بازیکن نام آشنای برزیلی از حفره ایجاد شده در عمق دفاع سایپا سود برد و با ضربه ای دقیقه برای دومین بار دروازه وحید شیخ ویسی را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، کیانوش رحمتی هافبک ملی پوش سایپا از روی ضربه ایستگاهی گل تساوی را ثبت کرد که این حادثه در دقیقه 41 رقم خورد.

در وقت دوم تلاش دوتیم بجایی نرسید تا این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد و سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به بازی برگشت ختم شود.

دیدار برگشت روز سوم مهرماه در ورزشگاه مرکزی شهر تاشکند برگزار می‌شود تا تیم برتر در مجموع دو بازی، جواز حضور در دور نیمه نهایی را دریافت کند.

ترکیب تیم سایپا: وحید شیخ ویسی - سیدجلال حسینی - کاظم برجلو- مجید ایوبی - حسین کعبی - ابراهیم صادقی ( کاپیتان ) - کیانوش رحمتی - امیدشریفی نسب - محمد پروین (سعید بیگی)- ایمان رزاقی راد (میلاد زنید‌پور ) - صابر میرقربانی (عیسی ترائوره)
سرمربی: ‌پیر لیت بارسکی

ترکیب تیم کوروفچی: پاول بوگالو- خیرالله کریم اف - لوییزیا- خوتسوف - ریوالدو (ویکتور کاپنکو ) - جور خونف - حیدر اوف - کاپادزه - جبار اوف (‌کاپیتان)- لوییز ویلانوئبا (اولک باکایف) - جورایف (شوکت رایکولف)
سرمربی: میرجلال کاسیموف

کد خبر 63699

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز