رسانه‌های برزیلی از رد پیشنهاد استقلال توسط ژان کارلوس ویسنته، هافبک تهاجمی باشگاه نائوچیکو برزیل خبر دادند.

ژان کارلوس

به گزارش همشهری‌آنلاین، ژان کارلوس ویسنته ۲۹ سال سن دارد و قبلا در تیم هایی نظیر گویاس، سائوپائولو، پالمیراس و کوریتیبا عضو بوده ولی تمام دوران حرفه‌ای خود را در سری بی، دومین سطح از فوتبال برزیل گذرانده است. پست او هافبک تهاجمی است و در فصل جاری در ۴۲ بازی ۱۳ گل زده و ۱۳ پاس گل نیز داده است. این بازیکن در فصل گذشته نیز در ۳۹ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد. او در فصل جاری نیز در ۴۲ بازی، ۱۳ گل زده و ۱۳ پاس گل داده و موثرترین بازیکن در سری B است.  

رسانه giro.matanorte برزیل نیز این خبر را پوشش داد و نوشت: برای دومین بار در فصل ۲۰۲۱ است که پیشنهادی از خارج از کشور برای ژان کارلوس هافبک ۲۹ ساله نائوچیکو می‌رسد. حالا ایرانی‌ها در استقلال، صدرنشین فعلی مسابقات داخلی، پیشنهادی را به نائوچیکو ارسال کردند تا بتوانند روی این بازیکن حساب کنند. این یک قرارداد قرضی اولیه برای یک فصل به مبلغ ۱ میلیون رئال برزیل (۵ میلیارد تومان) با امکان بند دائمی کردن قرارداد در پایان فصل است.  

استقلال اگر بخواهد از حق خرید این بازیکن استفاده کند، می‌بایست ۷۰۰ هزار رئال دیگر (۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) پرداخت کند تا این هافبک را برای همیشه در اختیار داشته باشد. این اطلاعات توسط خبرنگار پائولو دی تارسو، از رادیو ترانس آمیریکا ارائه شده است. شایان ذکر است که ژان کارلوس اخیرا قرارداد خود را با نائوچیکو تا پایان سال ۲۰۲۴ تمدید کرده که حق فسخ قرارداد او حدود ۳ میلیون یورو است. اوایل امسال، ژان کارلوس پیشنهادی از باشگاه ریگا لتونی دریافت کرده بود. با این حال، یک و نیم میلیون رئال (واحد پول برزیل) پیشنهادی توسط باشگاه اروپایی و قرارداد سه ساله، باعث خوشحالی بازیکن شد، اما هیئت مدیره نائوچیکو این پیشنهاد را رد کرد. در آن زمان، باشگاه معتقد بود مبلغ پیشنهادی پایین است.

عکس | استقلال با ستاره برزیلی به بن‌بست خورد

با توجه به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، استقلال دیگر قادر به جذب این بازیکن نیست مگر اینکه در زمستان برای جذب او یک بار دیگر اقدام کند.

کد خبر 636672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha