برنامه هفته‌های پنجم تا نهم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام و مشخص شد شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم روز شنبه ۱۳ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بازي استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در هفته هشتم لیگ بیست و یکم در حالی میزبان پرسپولیس است که شاید تا آن روز تکلیف حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها هم روشن شده باشد. چند بازی اخیر سرخابی‌های پایتخت در لیگ و جام حذفی بدون تماشاگر برگزار شده و آن شور و حرارت همیشگی را نداشته است. بازی رفت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۳ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال هفته پیش از دربی در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود که علیرضا منصوریان سرمربی آن است. پرسپولیس هم چهار روز پیش از بازی حساس با رقیب سنتی و همیشگی باید با نفت مسجد سلیمان با هدایت فراز کمالوند در ورزشگاه آزادی بازی کند.

آخرین بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر با یک گل به سود قرمزهای پایتخت به پایان رسید اما آبی‌ها در جام حذفی برای دومین سال پیاپی رقیب سنتی را از پیش رو برداشتند و به فینال رفت. هر چند در بازی نهایی به فولاد باخت و نایب‌قهرمان شد.

کد خبر 636358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha