جورج کلونی با انتشار نامه‌ای سرگشاده از رسانه‌ها خواست تصاویر فرزندان او را منتشر نکنند و جان آنها را به خطر نیندازند.

جورج كلونى و همسرش امل

به گزارش همشهری آنلاین، کلونی ۶۰ ساله که از زندگی مشترک با همسر حقوقدان و فعال حقوق بشری خود امل علم‌الدین یک جفت دوقلوی دختر و پسر چهار ساله دارد، در نامه سرگشاده خود پذیرفت گرفتن و انتشار عکس‌های مداخله‌جویانه و سرزده بخشی از هزینه و بهایی است که خودش باید برای سلبریتی و مشهور بودن بپردازد اما در عین حال گفت: «اما فرزندان من چنین تعهدی به هیچ‌کس نداده‌اند و ندارند.»

بازیگر و کارگردان برنده اسکار به رسانه‌ها یادآور شد: «شغل همسر من که مبارزه با گروه‌های افراطی است، به ما هشدار می‌دهد برای مراقبت از اعضای خانواده اقدام‌های پیشگیرانه را جدی بگیریم. اگر رسانه‌ها تصویر چهره فرزندان ما روی جلد بروند، نمی‌توانیم مراقب آنها باشیم. ما هرگز تصاویر بچه‌ها را به کسی نفروخته‌ایم، خودمان در شبکه‌های اجتماعی نیستیم و عکس‌های آنها را منتشر نمی‌کنیم تا زندگی‌شان به خطر نیفتد.»

درخواست کلونی از رسانه‌ها برای منتشر نکردن تصاویر فرزندان چهار ساله‌اش پس از آن آشکار شد که دیلی میل انگلیس عکس فرزند یک ساله بیلی لورد، بازیگر آمریکایی را منتشر کرد و البته اندکی بعد آن تصویر را از سایت خود برداشت.

جورج کلونی سال ۲۰۱۴ با امل علم‌الدین لبنانی‌تبار ازدواج کرد و فرزندان آنها، الا و الکساندر سال ۲۰۱۷ به دنیا آمدند. دیلی میل هفت سال پیش گزارشی نادرست درباره مادر همسر کلونی منتشر کرد که خشم ستاره هالیوودی را در پی داشت.

کد خبر 636171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha