آبی ها با تساوی برابر فجر دو امتیاز مهم را از دست دادند.

یامگا

به گزارش همشهری آنلاین از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی در دقیقه ۳ ، یامگا فرصت خوبی در محوطه جریمه فجر داشت اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم فجر مهار کرد.

فجر در ادامه بازی توانست مقداری جلو بکشد و فرصت‌هایی برای خود خلق کند اما موقعیت‌های این تیم نتوانست دروازه شاگردان فرهاد مجیدی را تهدید کند.

در دقیقه ۱۹ این بازی، کوین یامگا، روی پاس وریا غفوری در محوطه جریمه فجر فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن با اختلافی کم از گوشه دروازه به بیرون رفت. در پایان تلاش ۲ تیم برای تغییر نتیجه ثمری نداشت تا دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم اما شاگردان مجیدی روی یک شروع مجدد به گل رسیدند.در دقیقه ۶۱ ارسال یک کرنر به روی دروازه و خطای بازیکن فجر که محمد دانشگر را بغل کرده بود، باعث شد تا داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کند و کوین یامگا نیز این توپ را به گل تبدیل کرد.

در ادامه تلاش بازیکنان فجر سپاسی در نهایت در ثانیه های پایانی نتیجه داد و روی یک ضربه کرنر شاگردان کلانتری به گل تساوی رسیدند تا استقلال نتواند به چهارمین برد پیاپی خود برسد.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند( زبیر نیک نفس ۶۹)، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد( ارسلان مطهری ۶۱)، رودی ژستد( امیرحسین حسین زاده ۶۱)

شرح گل:

فجرسپاسی صفر – استقلال یک (دقیقه ۶۰: کوین یامگا): ارسال یک کرنر به روی دروازه و خطای بازیکن فجر که محمد دانشگر را بغل کرده بود، باعث شد تا داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کند و کوین یامگا نیز این توپ را به گل تبدیل کرد.

فجر سپاسی یک- استقلال یک: (سیروان قربانی دقیقه 95) در ثانیه های پایانی کرنر ارسالی روی دروازه استقلال با اشتباه حسینی در خروج همراه بود تا بازیکن فجر با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند.

کد خبر 635974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha