جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

قطار گردشگری شیرگاه صبح امروز با حضور معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایستگاه تهران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازى قطار گردشگرى شيرگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در این مراسم که مدیر عامل و جمعی از مدیران رجا و راه‌آهن حضور داشتند، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر استمرار و تقویت این فعالیت‌ها از سوی راه‌آهن و شرکت‌های ریلی کشور تاکید کرد. دکتر علی‌اصغر شالبافیان گفت: ثبت‌ جهانی جاذبه‌های گردشگری راه‌آهن مورد اقبال گردشگران داخلی و بین‌المللی است که این امر پیوند حوزه گردشگری‌ و ریلی را محکم‌تر خواهد کرد.

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن قدردانی از اقدامات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و رجا در حوزه گردشگری این امر را نشانه تحول مبارک و بنیادین در این‌ حوزه دانست و افزود: هر چه حمل و نقل ریلی کشور بیشتر تقویت شود حوزه گردشگری داخلی و بین المللی موفق‌تر خواهد بود.

دکتر شالبافیان افزود: یکی از موارد توجه به زیرساخت‌ها در برنامه هفتم توسعه دولت و تقویت حمل و نقل ریلی است که زمینه‌ساز جذب گردشگر داخلی و خارجی و موجب رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی است.

وی در پایان بار دیگر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل راه‌آهن در راه‌اندازی قطارهای گردشگری رجا قدردانی و برای مسافران این قطار سفر و اوقات خوشی را آرزو کرد.

کد خبر 635964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha