معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از مراکز توتیا با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری رفع مشکلات شهروندان است گفت: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است.

شهرداری

به گزارش همشهری آنلاین، دومین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی شهر تهران  "توتیا" با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان امور زندان ها، رئیس کارآفرینی اداره تعاون کار و اجتماعی تهران و شهردار منطقه 19 افتتاح شد.

محمد امین توکلی زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل و افراد دارای کسب و کارهای کوچک خانه نشین شدند بیان کرد: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است که می تواند به ارتقا زندگی شهروندان کمک کند. یکی از این اقدامات، تلاش برای ایجاد کارآفرینی و مرتفع کردن مشکلات شهروندان است.

تلاش شهرداری کاهش مشکلات و ارتقا نشاط شهر تهران است

مالک حسینی: مراکز توتیا گامی در مسیر تغییر رویکرد شهرداری در حوزه کارآفرینی


در ادامه این مراسم سید مالک حسینی، مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی تلاشگران برای ایجاد مراکز توتیا گفت: این مراکز تغییر رویکرد جدی و نگاه شهرداری تهران به نقش و سهم خود در اشتغال و کارآفرینی را نشان می دهد. به این معنا که در کنار اختصاص منابع و زیرساخت ها به واحدهای کوچک، با ایجاد مراکز توتیا این امکان را فراهم می کنیم تا افرادی که ایده ای برای کسب و کار دارند، به این مجموعه ها متصل شوند و از مرحله تبدیل ایده به طرح اجرایی تا تامین‌مالی ، برندسازی و فروش در کنار این مجموعه ها قرار گرفته و به آنها خدمات ارائه می کنند.
 وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان اتصال به شبکه فروش است، عنوان کرد:  برندسازی و همچنین طراحی نشان مشخص برای کالاهای تولید شده و ورود به شبکه فروش زنجیره های مهمی ست که مراکز توتیا برای جبران کاستی های کسب و کارهای کوچک می توانند ورود کنند. مرکز توتیا منطقه 19 بزرگترین مرکز توتیا است و امیدواریم این مجموعه به عنوان طرح نمونه برای تسریع روند کارآفرینی در شهر تهران و حتی کشور باشد.

کد خبر 635869
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha