سرپرست ستاد سمن های شهر تهران با نمایندگان سمن ها دیدار کرد و گفت: «سمن ها باید در مدیریت شهری سهیم باشند و برای استفاده از این ظرفیت برنامه ویژه ای داریم و حمایت معنوی از آنها وظیفه ما است.»

دیدار علوی با نمایندگان سمن ها

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان سمن های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با سرپرست ستاد سمن های شهر تهران برگزار شد و هر یک از نمایندگان دغدغه ها و مشکلات را مطرح و در راستای هم افزایی و تهسیل فعالیت ها پیشنهاداتی دادند. سید احمد علوی هم با بیان این که ستاد سمن های شهر تهران، خانه سازمان های مردم نهاد محسوب می شود و درب ستاد به روی همه سمن ها و نمایندگان آنها باز است، تاکید کرد: «نگاه اقتصادی در خدمتی که سمن ها به جامعه می کنند، مطرح نیست و سمن ها را بازوی مدیریت شهری می دانیم و می خواهیم از ظرفیت سمن ها در کنار مدیریت شهری استفاده کنیم. چرا که باور داریم این کار از یک سو هزینه مدیریت شهر را کاهش می دهد و از سوی دیگر سبب افزایش کیفیت زندگی شهروندان می شود.»
به گفته سرپرست ستاد سمن ها، این ستاد حلقه وصل سمن ها با شورا و بدنه شهرداری خواهد بود و سمن ها حتما از حمایت معنوی هیات امنای ستاد سمن های شهر تهران بهره مند خواهند شد.
او با بیان اینکه حمایت معنوی از سازمان های مردم نهاد وظیفه اصلی ستاد سمن هاست گفت: «شاید نتوانید حمایت مالی آنچنانی داشته باشیم اما می توانیم تسهیل گر برنامه های این سازمان ها باشیم.» علوی به تشکیل کارگروه های تخصصی در ستاد سمن ها تاکید و عنوان کرد: «در کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر هم آماده همکاری و استفاده از ظرفیت های سمن های این حوزه هستیم. موضوعاتی که شما با آن سر و کار دارید به روح و روان مربوط می شود و برای درمان افسردگی ناشی از قرنطینه کرونایی باید به روش های جدید روی بیاوریم و این کار سمن های فعال در حوزه گردشگری است.»
 

کد خبر 635681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha