مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

احتمالاً شنیده‌اید که برخی از شرکت ‌ها تبلیغات رپورتاژ آگهی خود را در خبرگزاری های محبوب منتشر می‌کنند. البته خرید رپورتاژ آگهی علاوه بر دستیابی به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، به شما کمک می‌کند تا بک لینک‌هایی با قدرت بالا دریافت کنید.

رپورتاژ آگهی

در ادامه این مطلب از وبسایت تسمینو ضمن بررسی ساختار رپورتاژ آگهی، به توضیح درباره تکنیک‌ های نوشتن رپورتاژ آگهی می‌پردازیم. اگر شما هم به مبحث دیجیتال مارکتینگ علاقمند هستید به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله را با دقت مطالعه کنید!

رپورتاژ آگهی (reportage) چیست؟

رپورتاژ آگهی در حقیقت نوعی خبر است که وبسایت‌های مطرح به منظور اطلاع‌ رسانی به عموم (البته با دریافت هزینه) در رسانه‌ های مختلف و نشریات مرتبط و هدفمند منتشر می‌شود.

در واقع رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ است که به صورت اخبار یا آموزش نوشته می‌شود و البته از نظر تبلیغاتی باید توسط متخصص کار شود. در رپورتاژ، تبلیغ مخاطبان خود را در جهت خاصی دنبال می‌کنید تا آن‌ها را به جایی که می‌خواهید برسانید و بتوانید لید سازی را به بهترین نحو انجام دهید.

امروزه با پر رنگ شدن نقش اینترنت در زندگی افراد، تبلیغات و بازاریابی رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. بنابراین از آنجایی که تبلیغات رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین روش‌های تبلیغات آنلاین است، در صورت اجرای درست و کمک گرفتن از سایت‌های متخصص، می‌تواند نقش به سزایی در فروش وبسایت شما داشته باشد.

در تبلیغات آنلاین می‌توانید از انتشار اخبار در سایت‌های پربازدید استفاده کنید، جایی که مخاطبان شما به دنبال اخبار روز هستند و برنامه تبلیغاتی شما در صورت استاندارد بودن می‌تواند تاثیر خوبی روی مخاطب بگذارد.

وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ می‌شود، مشکل سئو بسیار مهم است. اما باز هم جای نگرانی نیست خرید رپورتاژ آگهی در این بخش هم به شما کمک می‌کند و شما با خرید رپورتاژ آگهی بک لینک‌هایی را از سایت‌های قدرتمند دریافت می‌کنید. این امر باعث می‌شود تا سایت شما بتواند در مدت کمی اعتبار زیادی نزد گوگل پیدا کند.

خرید رپورتاژ آگهی چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی

طبیعتا کمپین‌های رپورتاژ آگهی در هر حال برای ما سود دارند. یکی از دلایل اهمیت خرید رپورتاژ انتشار گسترده از متن در رسانه‌های معتبر است که به خاطر بازدید کننده ‌های زیاد این وبسایت‌ ها شما ترافیک مناسبی را دریافت خواهید کرد.

در ادامه مقاله برای شما مزیت‌های دیگری را قرار دادیم تا با مبحث رپورتاژ آگهی آشنایی بیشتری پیدا کنید:

۱.     مناسب برای انواع کسب و کارها

یکی دیگر از مزیت‌های مهم خرید رپورتاژ آگهی این است که تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از این روش برای اهداف مختلف استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما یک میلیون مشتری داشته باشد یا هزار مشتری، در تسمینو برای هر کسب و کاری پکیج رپورتاژ آگهی مناسبی وجود دارد. مهم‌ ترین نکته این است که شما با یک وبسایت مناسب می‌توانید حجم زیادی از محصولات و خدمات خود را با کمک یک رپورتاژ آگهی اصولی بفروشید.

۲.     معروف شدن وبسایت

با توجه به فراگیر بودن و کامل بودن تبلیغ رپورتاژ آگهی که در بالا ذکر شد، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند سایت‌های پرمخاطب، خبرگزاری‌ها و موارد دیگر، پکیج مناسب کسب و کار خودتان را انتخاب کنید. بنابراین، انتشار تبلیغات رپورتاژ شانس دیده شدن برند و محصول شما را افزایش می‌دهد و شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از کلیدی ‌ترین مزیت‌های رپورتاژ آگهی یعنی برند منشن و تبلیغ انبوه استفاده کنید.

۳.     افزایش رتبه سایت در گوگل

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین راه‌ ها برای دریافت بک لینک و بهبود سئوی خارجی وب سایت شما است. دلیل اصلی این امر این است که وقتی رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت محبوب تبلیغ می‌ کنید و به کلمات کلیدی مورد نظر خود لینک می‌دهید، می‌توانید یک لینک دوفالو از یک سایت محبوب دریافت کنید. همچنین مقاله رپورتاژ آگهی شما در نتایج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت.

۴.     قیمت اقتصادی برای کسب و کار

رپورتاژاگهی مقرون به صرفه‌تر از روش‌های دیگر است و حتی اگر رپورتاژ قوی باشد و به اندازه کافی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر استفاده شود، تبلیغات زیادی منتشر می‌شود. با قیمت مناسب می‌توانید پیام خود را به مخاطبان خود برسانید، نرخ تبدیل و سئو را بهبود بخشید.

برای مثال یکی از روش‌های دیگر مطرح در زمینه دیجیتال مارکتینگ تبلیغات کلیکی است که شما باید برای هر هزار کلیک حدود ۵۰۰ هزار تومان خرج کنید. اما در رپورتاژ آگهی با حدود صد هزار ایمپرشن شما ۴۰۰۰ کلیک دریافت می‌کنید که تقریبا با قیمت یک میلیون تومان می‌توانید آن را تهیه کنید که هزینه شما تقریبا یک دوم می‌شود.

نکاتی که باید در هنگام خرید رپورتاژ به آن دقت داشته باشید

قبل از انتخاب ابزار تبلیغاتی مناسب برای چاپ رپورتاژ و رساندن پیام به مخاطبان خود، مرحله مهمی به نام آماده‌سازی و ویرایش رپورتاژ وجود دارد. هنگام تهیه اعلامیه رپورتاژ موارد مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و در اینجا چند نکته مهم وجود دارد.

نکته اول؛ از کپی کردن محتوای سایت خودتان خودداری نمایید

ما در تسمینو بعضا محتواهایی را دیده‌ایم که برای ما ارسال کرده بودند تا تبلیغ کنیم اما دقیقا کپی مطلب خودشان در سایتشان بود و فقط چند لینک در مطلب قرار داده بودند. در حالی که این کار اصلا استاندارد نیست و شما برای اینکه بتوانید رپورتاژ را به خوبی انجام دهید باید محتوای دیگری را با استانداردهای رپورتاژ آگهی تولید کنید.

محتوای کپی نزد گوگل ارزش کمتری دارد و به علت الگوریتم‌های گوگل محتوای شما می‌تواند شامل جریمه‌های گوگل شود. البته امکان دارد که محتوای سایت خودتان هم رتبه کمتری بگیرد چون همان محتوا در سایت معتبری منتشر شده و در آن صورت محتوای سایت شما کپی به حساب می‌آید.

نکته دوم؛ از کلمات کلیدی و هم خانواده‌های آنها در محتوای خود استفاده کنید

مطمئن شوید که از همه کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مترادف در رپورتاژ خود استفاده کنید تا مخاطبان شما به سرعت متوجه شوند که هدف شما چیست. در ضمن با انجام این کار محتوای شما در کلمات مختلفی رتبه خواهد گرفت و در نتیجه محتوای شما خروجی بهتری خواهد داشت.

نکته سوم؛ از عکس‌های جذاب استفاده کنید

در رپورتاژ، مانند مقاله یا خبر سایت خودتان، باید از تصویر شاخص جذاب و تصاویر زیبای مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خود استفاده کنید. این مسئله باعث می‌شود تا مقاله شما بازدید بیشتری داشته باشد و همینطور کاربران سایت‌ها بر روی محتوای شما کلیک بیشتری بکنند.

نکته چهارم؛ از محتوای کوتاه استفاده کنید

نکته بعدی که هنگام تهیه یک رپورتاژ باید در نظر بگیرید این است که مقاله شما نباید طولانی باشد. در واقع، مخاطب یک رپورتاژ به دنبال حل مشکلات خود است و حوصله خواندن یک متن طولانی را ندارد. شما با استفاده از محتوای کوتاه هم تاثیر بهتری در مخاطب می‌گذارید و هم از تبلیغات آشکار جلوگیری می‌کنید.

نکته پنجم؛ تبلیغ خود را به صورت زیر پوستی انجام دهید

نکته آخری که باید در هنگام رپورتاژ آگهی به آن توجه داشته باشید این است که تبلیغ خود را به صورت زیرپوستی انجام دهید. این نکته خیلی حائز اهمیت است چون اگر مخاطب حس کند که شما تبلیغ بیش از حد انجام می‌دهید از صفحه رپورتاژ خارج می‌شود و در نتیجه هزینه شما سود خیلی کمتری خواهد داشت.

برای اینکه تبلیغ شما یک تبلیغ زیرپوستی به حساب بیاید باید اول از همه محتوای خود را کاربردی کنید. در وهله دوم هم باید تبلیغ خود را خلاقانه بنویسید. سومین مرحله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از محتوای ویدیویی هم استفاده کنید.

پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی

از آنجایی که هماهنگی با وب‌سایت ‌های مختلف زمان‌ بر و دشوار است، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو برای کمک به کسب ‌و کارها برای به‌روز ماندن با وب‌سایت‌های ناشران در دسته‌ها و لیست قیمت‌های مختلف وجود دارد. بنابراین، کسب‌وکارها می‌توانند خرید ارزان رپورتاژ را انتخاب کنند و تبلیغات را ساده‌تر و آسان‌تر نگه دارند و وب‌سایت مناسب را انتخاب کنند. تسمینو یک آژانس تبلیغاتی است که تلاش می کند ارزان ترین قیمت‌ها را برای مشاغل ارائه دهد و تبلیغات ویژه ‌ای را طراحی می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید:

۰۲۱۲۸۴۲۴۳۳۹

کد خبر 635528

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز