رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیاری از اقدامات سبب مهاجرت به تهران می‌شود.

چمران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی مسائل تهران اظهار داشت: طبق تجربیات گذشته، موضوعات استان تهران و شهر تهران در هم تنیده شده و جدا شدنی نیست و حتی با استان البرز هم مرتبط است.

وی ادامه داد: فراتر از این، بسیاری از مسائل شهر تهران به شهر و استان تهران خلاصه نمی‌شود. بلکه مربوط به کل کشور است و حرکت‌هایی که در استان تهران انجام می‌شود، ممکن است جاذب جمعیت باشد که موجب شروع به مهاجرت به تهران می‌شود و بزرگ‌ترین جاهایی که مسائل به وجود می‌آید در شهر تهران است که از ترمینال‌ها شروع می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با این دو پیش‌فرض مواجه هستیم و اگر فقط به تهران بسنده کنیم و استان‌های دیگر را فراموش کنیم، منجر به ورود موج جمعیتی به تهران می‌شود. از این رو ارتباطات بین شهری بسیار مهم است.

چمران در ادامه گفت: مسائل اقتصادی ریشه بسیاری از مشکلات است و اگر مسائل اقتصادی حل نشود، تلاش‌ها به نتیجه قطعی نمی‌رسد.

گفتنی است نخستین جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و به میزبانی استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه محسن منصوری استاندار تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی و سایر مسئولان مرتبط با مسأله آسیب‌های اجتماعی مواردی را برای هم‌افزایی بیشتر بین این دستگاه‌ها مطرح و آمادگی خود را در حوزه وظایف خود اعلام کردند. 

کد خبر 635428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha