رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بار دیگر بر قصور سازمان محیط زیست در ماجرای تصادف اتوبوس خبرنگاران و مرگ ۲ خبرنگار در این حادثه تاکید کرد.

واژگونی اتوبوس خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه همایش فصلی روسا و فرماندهان پلیس راهور که در محل شهرک آزمایش برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره رأی نهایی پلیس در ماجرای حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران که به مرگ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا منجر شده بود، گفت:‌ ما در همین ماجرای اتوبوس خبرنگاران نیز سهم تمام دستگاه‌ها را مشخص کردیم و گزارش نهایی آن را به دستگاه قضایی ارسال کردیم.

وی افزود: براساس بررسی‌هایی که در شورای ترافیک انجام شد، تخلف راننده در وقوع این تصادف محرز شد اما دیگر بخش‌ها نیز سهم داشتند؛ از جمله نقص فنی اتوبوس و قصور سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان میزبان در تأمین وسیله مناسب برای این مأموریت بود که ما سهم هر کدام را مشخص کرده و به دادسرا تحویل دادیم.

گفتنی است روز دوم تیر امسال، اتوبوس خبرنگاران محیط زیست ایران در مسیر فرعی پیرانشهر به نقده در استان آذربایجان غربی واژگون شد و دو نفر از خبرنگاران جوان حوزه محیط زیست (مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی) جان خود را در این سانحه هولناک از دست دادند. تعداد زیادی از خبرنگاران نیز به شدت مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. با گذشت ۵ ماه از وقوع حادثه هنوز پرونده آن باز است و هنوز مقصر پرونده به طور صد درصد مشخص و اعلام نشده است. 

کد خبر 635257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha