رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آباد کتول ضمت توضیح درباره جزئیات حادثه ریزش آوار ساختمان یک مدرسه در این شهرستان، از افزایش تعدا مصدومان خبر داد.

ریزش دیوار مدرسه ـ علی‌آباد کتول

به گزارش همشهری‌آنلاین، ساعت ۹:۴۳ امروز (۸ آبان) گزارش ریزش آوار ساختمان یک مدرسه در علی‌آباد کتول استان گلستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان اعلام شد. در این حادثه ۷ دانش‌آموز و ۳ مربی مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید؛

افزایش تعداد مصدومان

در گزارش اولیه تعداد مصدومان این حادثه ۱۰ نفر اعلام شد که ۷ دانش‌آموز و ۳ معلم بودند. ربیع‌الله افشانی، رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آباد کتول در گفت‌وگو با شبکه خبر از افزایش مصدومان حادثه خبر داد و گفت: تعداد مصدومان در این ریزش به ۱۴ نفر افزایش یافته است. 

او افزود: ۱۰ نفر از مصدومان دانش‌آموزان کلاس اول بودند که از زیر آوار نجات پیدا کرده و مشکل خاصی ندارند. همچنین ۴ معلم نیز مشکل سرپایی داشتند که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

دستگیری متهمان تخریب مدرسه 

همچنین خبرگزاری ایرنا از دستگیری ۲ متهم دخیل در حادثه گودبرداری غیراصولی و تخریب بخشی از یک مرکز آموزشی در این شهرستان خبر داد و نوشت: حسینعلی ایزد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد بیان کرده است مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول پلیس ساختمان شهرداری علی‌آباد کتول بازداشت شدند.

او گفته است: پس از اعلام گزارش تخریب مدرسه‌ای در علی‌آباد کتول، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرا تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم با اشاره به تخریب بخشی از دبستان دخترانه غیردولتی فرشتگان شهرستان علی‌آباد درباره تعداد مصدومان حادثه گفته است: در این حادثه ۱۱ دانش‌آموز و ۴ مربی دچار مصدومیت سطحی شدند که همه آنان با آمبولانس‌های اورژانس به مرکز درمانی این شهرستان منتقل شدند.

احسان گوهری‌راد توضیح داده است: براساس نتایج سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی انجام شده، مصدومان این حادثه مشکل شکستگی ندارند و فقط شوک به دانش‌آموزان وارد شده است.

او بیان کرده است: به گفته پزشکان و متخصصان همه مصدومان این حادثه تا عصر امروز مرخص خواهند شد.

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول | افزایش تعداد مصدومان

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول | افزایش تعداد مصدومان


 

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول | افزایش تعداد مصدومان

کد خبر 634852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha