وزیر نفت گفت: بین ۲ تا ۳ روز آینده تمامی جایگاه‌ها به کارت سوخت متصل می‌شوند.

جواد اوجی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جواد اوجی در گفت و گوی تلویزیونی در مورد وضعیت شبکه هوشمند سوخت، اظهار کرد: آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت را امروز بررسی کردیم؛ بالای ۹۶ درصد جایگاه‌ها فعال شده اند و هموطنان می‌توانند به راحتی عملیات سوخت گیری را انجام دهند.

وزیر نفت افزود: حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. امیدواریم به تدریج باقی جایگاه‌ها به کارت سوخت متصل شوند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۵۴ هزار نازل را در سراسر جایگاه‌های سوخت داریم که هر نازلی را باید نصب برنامه را انجام دهند و زمانبر است ولی با افزایش تیم‌ها و فراخوانی که انجام شده تا ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه‌ها به کارت سوخت متصل می‌شوند.

افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف

اوجی اظهار کرد: تعمیرات اساسی حوزه بالادست میادین تولید گاز (فاز ۱۲ پارس جنوبی) تا فردا به اتمام می‌رسد و آمادگی صد در صد برای تولید گاز در بخش بالادست را داریم.

وی افزود: با برنامه ریزی شرکت ملی گاز و شرکت ملی پخش و ذخایر خوب سوخت مایع نیروگاه‌ها و صنایع، پیش بینی می‌کنیم زمستان را بدون چالش به پایان برسانیم.

وزیر نفت تصریح کرد: امسال برای مشترکین بدمصرف گاز افزایش قیمت خواهیم داشت. مشترکینی که در سقف الگوی مصرف باشند همان میزان قیمت پارسال را می‌پردازند اما برای بدمصرف ها و پرمصرف‌ها افزایش نرخ اعمال خواهیم کرد.

وزیر نفت گفت: برای سوخت رسانی به نیروگاه‌ها نیز نزدیک به ۳ میلیارد لیتر حجم مایع داریم که ۴۵۰ میلیون لیتر بیشتر از پارسال است.

بازدید وزیر نفت از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

وزیر نفت امروز با حضور در ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جریان آخرین اقدام‌ها برای راه‌اندازی سامانه هوشمند سوخت قرار گرفت.

 جواد اوجی، وزیر نفت امروز (جمعه، هفتم آبان‌ماه) با حضور در ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جریان آخرین اقدام‌ها برای راه‌اندازی سامانه هوشمند سوخت قرار گرفت.

در این بازید، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، وزیر نفت را همراهی کرد.

وزیر نفت روز پنجشنبه (ششم آبان‌ماه) نیز ضمن بازدید از مرکز داده و پایش و سامانه هوشمند سوخت طی نشستی با مدیران شرکت‌های ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ارتباطی ویدئو کنفرانسی از آخرین وضع خدمت‌رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به مردم مطلع شد.

کد خبر 634646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha