دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان که پس از مشاجره با همسرش خانه را به حالت قهر ترک کرده بود، تصور نمی‌کرد در تاریکی شب اسیر نقشه شیطانی 2 مرد جوان خواهد شد

مدتی قبل زن جوانی سراسیمه به دادسرای بعثت رفت و مدعی شد از سوی مردی ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این زن در اظهاراتش گفت: چند روز پیش پس از مشاجره با همسرم بر سر اختلافات قدیمی، خانه را به حالت قهر ترک کردم و به پارک محلمان رفتم و روی یک نیمکت نشستم.

در همین هنگام 2 مرد که متوجه تنها بودن من شده بودند به طرفم آمدند و با تهدید مرا سوار خودروی خود کردند و به خانه‌ای در جنوب تهران بردند. 

مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس با بیان اینکه در خانه دوربین مخفی کار گذاشته‌‌اند، تهدید کردند که اگر از آنها شکایت کنم این فیلم را در شهر پخش می‌کنند.

پس از اظهارات این زن، به دستور بازپرس پرونده گروهی از کارآگاهان اداره آگاهی تهران وارد عمل شدند و با استفاده از اطلاعات به دست آمده از شاکی پرونده، موفق شدند مردان تبهکار را دستگیر کنند.

متهمان در بازجویی‌ها به ربودن زن جوان و آزار و اذیت او اعتراف کردند و پرونده آنها برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و بخشی از پرونده که درخصوص اتهام آدم‌ربایی بود به شعبه 1144 دادگاه بعثت فرستاده شد. 

صبح دیروز در جریان رسیدگی به پرونده آدم ربایی، متهم اصلی با حضور در مقابل قاضی رحیمی به دفاع از خود پرداخت و با قبول اتهام آدم ربایی مدعی شد: شب حادثه وقتی دیدم زن جوان تنهایی به پارک آمده است، همراه همدستم او را ربودیم و پس از انتقال به خانه مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

بنابراین گزارش، حکم متهمان این پرونده به‌زودی صادر می‌شود

کد خبر 63461

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز