نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با اشاره به لزوم کنار گذاشتن تردیدها درباره اینکه توافق هسته ای احیا می شود یا خیر، گفت که طرف های مذاکره کننده باید بر موفقیت در این زمینه تمرکز کنند.

اولیانوف: تردیدها درباره موفقیت مذاکرات را کنار بگذارید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به تردیدهای موجود درباره احیای توافق هسته ای ایران اعلام کرد که این دست تردیدها باید کنار گذاشته شود.

اولیانوف به پیام توییتری یک روزنامه نگار اروپایی مبنی بر اینکه مذاکرات وین قرار است تا پیش از پایان ماه نوامبر از سر گرفته شود، اما این تردید وجود دارد که آیا این توافق هسته ای نجات خواهد یافت یا خیر، واکنش نشان داد.

وی در همین رابطه و در پاسخ به پیام توییتری مذکور، نوشت: ممکن است در میان روزنامه نگاران، تحلیلگران، ناظران، موافقان و مخالفان توافق هسته ای تردیدهایی وجود داشته باشد. اما شرکت کنندگان در مذاکرات وین باید این تردیدها را کنار بگذارند و این ذهنیت را در پیش بگیرند که موظف به موفقیت هستند، چرا که چیزهای بسیار مهمی در خطر است.

اولیانوف: تردیدها درباره موفقیت مذاکرات را کنار بگذارید

وی روز گذشته نیز در حساب کاربری خود در توییتر به از سرگیری مذاکرات وین اشاره کرد و در این خصوص نوشت: گفتگوهای وین درباره احیای برجام تا اواخر نوامبر (آذر ماه) از سرگرفته می شود.

این در حالی است که علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه با «انریکه مورا» هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در مقر اتحادیه اروپا دیدار کرد.

دیدار مذکور پشت درهای بسته و در ساختمان اتحادیه اروپا در بروکسل انجام شد.

کد خبر 634583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha